Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 2,95 | 4,95 |
Prijs:
€ 2,95
FOIL
€ 4,95
Correct! Het is gewoon een activated ability:
: Put a level counter on Master of Warfare (Activate this ability only as a sorcery)
hij kan er wel op reageren maar je kan dus in een beurt een 4/4 doublestrike beest opleggen?
Technisch gezien doe je het niet in 1x, maar in 7x. Je moet ze er namelijk echt 1 voor 1 opleggen, en je kunt pas de ability weer activeren wanneer de vorige resolved is. Je tegenstander kan dus wel tussen elke level counter reageren.
Als je dat graag zou willen wel ja.
dus met ik kan hem in een keer level 7 maken met genoeg mana?
Nee, zovaak als je wilt op sorcery speed.
kan je maar 1 level per beurt doen?
@Vick
Ik zie Leveler's Glory anders voor 8,95 gaan. Heb je de student, 39 andere kaarten én een booster. No offense en ik weet dat het nog gaat dalen, maar dan nog.
@Nico
Wat ik tot nu toe zie is dat de intro pack met deze kaart ook duurder is dan de andere intro packs
Prijzen zijn altijd wat hoog als een nieuwe set uitkomt. Je zal zien dat de gemiddelde dure kaart ook 2 euro omlaag gaat(of meer). Maar deze kaart is daar geen goed voorbeeld van
8.50?? Doe even normaal, voor die prijs hebje de intro-pack waar die inzit
Op 0.
begin een level pop op 1 of 0 dan?
Waarschijnlijk wat minder, omdat hij foil in een preconstructed deck zit.
is de foil gewoon dubbel de prijs bij deze?
Creature - Human Knight 1 / 1
Level up W (W: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-6
3/3
First strike
LEVEL 7+
4/4
Double strike
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.
6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.
6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.
6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.
6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.
Decktips