Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Guul Draz Assassin

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Buy-a-Box
 -
3,95    
Rise of the Eldrazi
 -
3,95
 1
5,95
Guul Draz Assassin | Rise of the Eldrazi

Prijs:

€ 3,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 5,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
16-6-2010 13:20:00

Dus hij is lvl twee.. en je speelt zijn ability op een ... River Boa. Omdat je hem -2,-2 geeft, forceer je dan je tegenstander hem te sacrifisen zonder dat hij hem kan regeneraten?

10-5-2010 16:46:00

idd, als je hem groter gaat maken zal die wel removal vangen, das een feit... maar das voor mij geen rede om hem niet niet te spelen. Al m'n Vampires zijn vragen om removed te worden. Nocturnus, Highborne/Bloodghast/Aristocrat combo, Nighthawk, Anowon... Ze moete toch een keuze maken en deze was een waardige vervanger van de toch wel zwakkere Lacerator...

5-5-2010 02:46:00

Al verbruikt je er aardig wat mana aan je krijg er ook een goed beestje voor terug.

Persoonlijk heb ik liever iets wat klein begin en groot 'kan' worden omdat je dan maar 1 kaart nodig heb die op meerdere momenten goed kan zijn.

en er is ook een voordeel dat je veel mana in 1 beestjes moet/kan stoppen is dat je vaak dan nog andere kaarten over houd ik heb met lvl beestjes nooit echt mijn hand leeg wat toch vaak erg handig kan zijn tegen mass removal kaarten omdat je dan nog een beestje overhoud inplaats van dat je die al 3 beurten eerder neer had gelegt.

5-5-2010 00:25:00

In beurt 3 heeft je tegenstander toegang tot minstens 10 kaarten. In 99% van de gevallen verspil je dus drie beurten op een kaart die dan removal vangt. Er zijn echt wel betere alternatieven dan dat...

Maar: In limited is het absoluut een bommetje hoor

3-5-2010 22:05:00

Ik vind Nirkana Cutthroat anders toch ook wel leuk.^^
Mazzel dat ik ze beide kreeg op de release, XD

3-5-2010 20:07:00

Beurt 1 speel je hem, beurt 2 level en beurt 3 kan je weenies killen. Kan slechter.

3-5-2010 20:01:00

Meh, ik ben niet zo onder de indruk. De eerste -2/-2 kost effectief toch zes mana.

Onze speelgroep is niet eens zo heel snel, maar deze man is daar toch echt veel en veel te langzaam.

24-4-2010 12:16:00

de enige ROE Vampire die het waard is een plekje in m'n vampire deck te bemachtigen.
Na een playtest is deze toch wel erg sterk gebleken!

Oracle

Creature - Vampire Assassin 1 / 1

Level up 1B (1B: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-3
2/2
B, T: Target creature gets -2/-2 until end of turn.
LEVEL 4+
4/4
B, T: Target creature gets -4/-4 until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

Decktips