Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Ruin Ghost

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Uncommon Worldwake Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Worldwake
 8
0,25
 3
4,95
Ruin Ghost | Worldwake

 Op voorraad 

€ 0,25 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 4,95 (3x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
12-2-2010 19:45:00

Hij is ook erg leuk met Tideforce Elemental.
Zo speel ik hem zelf met hedron crabs, maar het kan in principe met elke (blauw/wit/andere kleur erbij) landfall deck.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-2-2010 18:17:00

Of je untapt je Tolarian Academy er mee

12-2-2010 17:48:00

Ik denk dat deze vooral erg interessant kan worden met de landmannen.
Je valt aan met die Wit/Blauwe en mocht het mis gaan doordat de tegenstander removal speelt of een beest pompt dan kan je hem tappen en exilen

12-2-2010 13:03:00

Hij is inderdaad erg goed in dit block, erbuiten zal hij alleen niet veel toevoegen. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, het lijkt me echt een goede.

8-2-2010 14:36:00

Ik snap niet dat deze niet wat meer gewaardeert wordt, 't is toch een gratis landfall (noujah, voor 1 mana). En dat elke beurt, en je kan je landjes redden van landdestruction. Is toch een goede kaart?

Oracle

Creature - Spirit 1 / 1

W, T: Exile target land you control, then return it to the battlefield under your control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
As Ruin Ghost’s ability resolves, the targeted land is exiled, then immediately returned to the battlefield. The land that enters the battlefield is a different permanent from the one that left. Any counters, Auras, and so on that were affecting the old land won’t affect the new one. Any spells or abilities that were targeting the old land don’t target the new one. Whether the old land was tapped or untapped has no bearing on the new one.

3/1/2010
The returned land behaves like any other land that’s put onto the battlefield. If it has an ability that says it enters the battlefield tapped, it does so. (Otherwise it enters the battlefield untapped.) If it has an enters-the-battlefield triggered ability, that ability triggers.

3/1/2010
The land returns under your control, regardless of who owns it.

Decktips