Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
@Profa: Misschien kan Hex Parasite je helpen. Je botst hem misschien dood tegen een beest van je tegenstander maar je hebt wel een extra beurt!
@Profa: Voor zover ik kan vinden, enkel Giant Fan, en die is uit Unglued.
Jammer ook dat het een part of the cost is, anders had je gewoon Candelabra of Tawnos kunnen gebruiken ;].
Ik had net bedacht dat je met een omweg via Wind Zendikon en Fate Transfer en een proliferate effect, eon counters kon gaan bouwen en die dan naar een ander creature verplaatsen. Toen realiseerde ik me dat Fate Transfer altijd alle counters verplaatst, in plaats van 1 voor 1, en dit dus niet helpt :/
Er is zeker geen kaart die individuele counters verplaatst of wel?
lol dat had ik niet gezien, ik neem mn woorde terug hij blijft crappie
You return Magosi to its owner's hand as part of the cost to activate its fourth ability. If Magosi has more than one eon counter on it, you can't activate the ability, untap it, then activate it again.
nu valt deze toch ook wel mee met proliferate
Je hebt 2x Rings of Brighthearthnodig want als je er 1 had;
activeer; (1x extra turn+1x extra turn =2 ) (landje is bounce dus kan niet gauw in de activeer beurt in play komen) , neem beurt counter op (SKIP 2de) dus je oppo is (geen inf turns). Overigens als iemand dit speelt , is het redelijk duidelijk dat je combo speelt, want gewoon valt dit wel mee, tenzij je het lang bewaard in turn 5-8 zodat je het beste kan uithalen.
zou wel mooi zijn ja, als die niet terug naar je hand ging
als je met dit landje profilirate kun je infinete turns nemen.
Of je speelt 'm in je EDH deck puur om de Hive Mind/Pact of Negation speler een loer te draaien als hij zelf de upkeep ook niet kan betalen omdat hij zo nodig de combo in beurt 3 op tafel moest krijgen met een Show and Tell
Speel het dan met (meerdere) Rings of Brighthearth.
hmm laat maar sorry, zag het bounce effect erbij niet
of je speelt gewoon een Gilder Bairn, verdubbelt de counter de hele tijd en neemt veel beurten. moet je alleen nog een manier vinden om hem te tappen zonder aan te vallen zodat ie niet dood geblockt word
(correctie: Cylian Sunsinger kijkt voor zichzelf ook al niet naar de naam. Had zijn ability verkeerd onthouden.)
Land
Magosi, the Waterveil enters the battlefield tapped.
T: Add U.
U, T: Put an eon counter on Magosi, the Waterveil. Skip your next turn.
T, Remove an eon counter from Magosi, the Waterveil and return it to its owner's hand: Take an extra turn after this one.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
As Magosi’s third ability resolves, you’ll skip your next turn even if you don’t put an eon counter on Magosi (because it’s left the battlefield by then, perhaps).
10/1/2009
You can activate Magosi’s fourth ability only if it has an eon counter on it.
10/1/2009
You return Magosi to its owner’s hand as part of the cost to activate its fourth ability. If Magosi has more than one eon counter on it, you can’t activate the ability, untap it, then activate it again.
10/1/2009
If you somehow activate Magosi’s third and fourth abilities during the same turn, the effects will cancel each other out. The turn you skip is the next one you would take, which is the turn created by Magosi’s fourth ability. It doesn’t matter in which order the abilities resolved.
10/1/2009
If you take an extra turn in a Two-Headed Giant game, you entire team takes the extra turn.
Decktips