Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Kaladesh Inventions (MPS)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| Commander Legends | 3,95 | 9,95 | ||
| Commander Legends (EA) | 6,95 | 19,95 | ||
| Kaladesh Inventions | 69,95 | |||
| Lorwyn | 5,95 | 79,95 | ||
									                
                                                Prijs:
€ 69,95
Andere versie wel op voorraad.
Wow, ik zie net de prijs van dit ding. Komt dit alleen van EDH? Want in Modern heb geen deck gezien die dit ding speelt.
Je hebt dan inderdaad twee keer de ability van Polluted Delta op de stack.
Dus als ik het goed begrijp wanneer ik deze op Polluted Delta doe, dan mag ik 2 landjes naar keuze uitzoeken?
Een activated ability kun je herkennen aan Cost : Effect. Dus de eerste en de laatste zijn activated abilities, maar Evoke is een Alternative Casting cost, dus hierbij werkt het niet
werkt deze op: 
Bloodrush Wrecking Ogre 
Evoke Spitebellows 
forecast Proclamation of Rebirth 
of te wel, zijn dit activated ability's?
hier 
 
leuke variatie ![]()
Zie de rulings bij Soulbright Flamekin: 
 
* When the ability resolves, it counts the number of times that same ability from that this creature has already resolved that turn. It doesn't matter who controlled the creature or the previous abilities when they resolved. A copy of this ability (created by Rings of Brighthearth, for example) will count toward the total. Abilities from other creatures with the same name don't count towards the total. Neither does an ability that's been countered. 
 
* You get the bonus only the third time the ability resolves. You won't get the bonus the fourth, fifth, sixth, or any subsequent times.
Hoe werkt deze met Soulbright Flamekin? Als ik zijn ability de 3e keer in een beurt activeer en dan copy met de rings, produceert die nogmaals 8 rode mana? Of moet ik hem 3 keer copyen om de mana te krijgen? Of kan ik de mana überhaupt niet krijgen uit de Rings? Bij voorbaat dank!
Geweldig, bedankt!
Ongeveer. Je kopieert de untap. Dan staat die 2x op de stack. Dan laat je er 1 resolven, maar voor de 2e resolved tap je hem nog een keer voor mana eerst. 
 
edit: ah, ik was alweer te laat.
Ok, de post hieronder krijgt mijn goedkeuring. 
 
 
Je tapt de Basalt Monolith om 
 te maken. Je activeert zijn untap-ability. Rings of Brighthearth triggert en gaat op de stack. Je betaalt 
 en de kopie van de untap ability gaat bovenop de stack. Die resolvet, en Basalt Monolith untapt met zijn untap-ability nog op de stack. Daar reageer je op door weer 
 te maken. Je hebt nu 
 winst.
De Untap ability voor 
 niet. 
 
 
Dan krijg je dus 
. 
. Dan betaal je 
 om de laatste ability te kopieren. 
 
Daarna krijg je dus 
 
, die je de vorige keer al betaalt hebt. Wanneer je dit dus meerdere keren doet krijg je dus 
 winst. 
 
Een reactie of goedkeuring van deze post is welkom ![]()
Vraagje: 
 
Ik zag in Erwin zijn colorless EDH top 20 staan dat Rings of Brighthearth een infinite mana combinatie zou zijn met bijvoorbeeld Basalt Monolith, maar dat is toch zeker een mana ability?
En nu nog de reden: dit is een triggered ability, die elke keer als je een activated ability activeert, exact één keer triggert. Je mag dus één keer 
 betalen als de trigger van Rings resolvet, maar niet vaker dan dat. Tenzij je natuurlijk meerdere Rings hebt liggen, elke Ring triggert namelijk apart. En ja, dat is erg leuk in bijvoorbeeld een Planeswalker Control deck ![]()
nee
Artifact
Whenever you activate an ability, if it isn't a mana ability, you may pay 2. If you do, copy that ability. You may choose new targets for the copy.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
A mana ability is an ability that (1) isn’t a loyalty ability, (2) doesn’t target, and (3) could put mana into a player’s mana pool when it resolves.
Decktips