Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Kitchen Finks

Serie: Shadowmoor (SHM)

Rarity: Uncommon Shadowmoor Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Friday Night Magic
 -
9,95    
Modern Masters
 -
1,50
 1
2,95
Shadowmoor
 -
0,90
 3
7,95
Ultimate Box Toppers
 -
19,95    
Ultimate Masters
 1
1,95
 -
2,05
Kitchen Finks | Shadowmoor

Prijs:

€ 0,90

Uitverkocht

FOIL 

€ 7,95 (3x)

 Kopen

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
6-11-2012 12:02:00

Ja klopt ik heb ze ook niet meer apart liggen volgens mij.
Dat modern masters gaat killing worden voor prijzen van dit soort kaarten als ze er in zitten.

6-11-2012 09:54:00

Nergens op voorraad maar deze zit geheid in "Modern Masters." Ik ben benieuwd of hij een bump heeft gekregen naar rare.

27-8-2012 01:18:00

Deze wordt nog wel eens gespeeld in Legacy Erg misselijk tegen veel aggrodecks aangezien hij doorgaans wel 2-for-1 ruilt én vier life oplevert

27-8-2012 01:10:00

Ik zal vast weer iets gemist hebben maar ... '6,50?

24-5-2012 10:46:00

deze gaat in mijn eternal slide deck! handig man! renewed faith eruit!

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-12-2011 17:21:00

Of speel hem gewoon met Power Conduit. :|
Remove persist counter --> 2/1 word opeens 4/3.

22-11-2011 09:51:00

je kunt hem ook goed spelen met Melira, Sylvok Outcast

dan gaat kitchen fiks zo goed als niet meer dood.

22-11-2011 09:45:00

@Alex
Goed opgemerkt mijn typo, maar dat zou je op zich wel op een normale manier op kunnen merken.
Verder kan deze inderdaad in veel decks gespeeld worden. Denk bijvoorbeeld aan Jund (zwart, rood, groen), een mid-range deck, dat deze dus om ondergenoemde redenen speelt.

robin (21) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-11-2011 09:23:00

Je blokt eerst een 3/3 dood. De beurt erna een 2/2 Zo dubbel dus.

22-11-2011 09:04:00

Dubbele blocker? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Verder is dit in het juiste deck inderdaad een erg sterke duder.

robin (21) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
22-11-2011

Hij wordt vooral gespeeld in mid-range decks, die tegen heel snelle decks de lifegain+dubbele blokker nodig hebben, en tegen control een beest nodig hebben wat een Wrath of God overleeft.
De kaart is zowel aggro als control. Multi-inzetbaar is goed!
Deze kan ook mono groen of mono wit zijn, en dus niet noodzakelijk aggro.
Het feit dat het een 2for1, 3for1 of 4for1 kan zijn maakt het meestal wel een auto include in modern midrange decks.

21-11-2011 23:12:00

moet ik dit dan zien als een sideboard kaart in modern tegen aggro? Maar is groen-wit dan niet zelf aggro? dan lijkt het me toch een pijnlijke slotvulling. Ik vond hem niet prijzig in de zin van euro's, maar meer in verhouding dat ik niet echt het nut van de kaart zag...

dus stel je speelt groen-wit vermoedelijk met rood in modern beestjes/zoo/aggro iets agressiefs... is dit dan sideboardmateriaal?

21-11-2011 23:11:00

Het is geen common.

Hoppa, weg guru oogje!

21-11-2011 23:02:00

Om te beginnen is 'prijzig' een beetje subjectief. Voor een common uit een van de nieuwere sets kan je inderdaad zeggen dat deze wat prijzig is.

Deze is héél goed omdat je - dankzij de Persist - in principe 2x kan blocken en daarnaast 2x2 levens gained en is daarmee een stuk beter dan andere persist beesten (deze kan immers niets tegen exile-effecten).
Dit is daarmee een uitstekende kaart tegen agro aangezien je zo eenvoudig ~10 levens gained/prevent en dat levert al snel 1-2 beurten op!

21-11-2011 22:55:00

kan iemand mij uitleggen wat deze kaart zo goed/ prijzig maakt?

Oracle

Creature - Ouphe 3 / 2

When Kitchen Finks enters the battlefield, you gain 2 life.
Persist (When this creature dies, if it had no -1/-1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a -1/-1 counter on it.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/7/2013
If a creature with persist stops being a creature, persist will still work.

6/7/2013
The persist ability triggers when the permanent is put into a graveyard. Its last known information (that is, how the creature last existed on the battlefield) is used to determine whether it had a -1/-1 counter on it.

6/7/2013
If a permanent has multiple instances of persist, they’ll each trigger separately, but the redundant instances will have no effect. If one instance returns the card to the battlefield, the next to resolve will do nothing.

6/7/2013
If a token with no -1/-1 counters on it has persist, the ability will trigger when the token is put into the graveyard. However, the token will cease to exist and can’t return to the battlefield.

6/7/2013
When a permanent with persist returns to the battlefield, it’s a new object with no memory of or connection to its previous existence.

6/7/2013
If multiple creatures with persist are put into the graveyard at the same time (due to combat damage or a spell that destroys all creatures, for example), the active player (the player whose turn it is) puts all of their persist triggers on the stack in any order, then each other player in turn order does the same. The last trigger put on the stack is the first one that resolves. That means that in a two-player game, the nonactive player’s persist creatures will return to the battlefield first, then the active player’s persist creatures do the same. The creatures return to the battlefield one at a time.

6/7/2013
If a creature with persist that has +1/+1 counters on it receives enough -1/-1 counters to cause it to be destroyed by lethal damage or put into its owner’s graveyard for having 0 or less toughness, persist won’t trigger and the card won’t return to the battlefield. That’s because persist checks the creature’s existence just before it leaves the battlefield, and it still has all those counters on it at that point.

Decktips