Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Godhead of Awe

Serie: Shadowmoor (SHM)

Rarity: Rare Shadowmoor Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Shadowmoor
 4
2,95
 1
14,95
Godhead of Awe | Shadowmoor

 Op voorraad 

€ 2,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 14,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
6-2-2011 21:08:00

Deze met een Necroskitter en een Pyrrhic Revival is tof!

15-1-2011 17:12:00

Prima, zoals ik het had verwacht dus. Bedankt voor het snelle antwoord.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-1-2011 16:15:00

@Useless: Op het moment dat je de ability activeert, krijgt dat effect een timestamp mee. Voor de rest klopt het helemaal.

15-1-2011 16:04:00

Als hij al geanimeerd is en dan speel je Godhead of Awe, dan wordt hij 1/1. Als hij nog niet geanimeerd is, en je speelt Godhead of Awe, daarna animeer je hem pas, dan is hij gewoon 4/4.

15-1-2011 16:03:00

Klopt het dat als ik een Celestial Colonnade in het spel heb liggen en daarna een Godhead of Awe speel, dat de Colonnade gewoon 4/4 wordt tijdens de activatie? Beide zitten naar weten in dezelfde layer (7b, setting P/T to specific value) maar volgens mij is de time stamp van de Colonnade toch later. Hij ligt wel eerder in het spel, maar ik heb het idee dat de time stamp pas wordt bekeken op het moment van activeren van de ability.

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-8-2010 02:04:00

@Peanut:
True, maar dan ga je gewoon niet blocken -.-

2-8-2010 00:33:00

Lashknife Barrier om je eigen beesten te redden. Of gewoon Bubble Matrix spelen.

2-8-2010 00:32:00

niet, want dat is op de speler, niet de creatures

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-8-2010 23:59:00

Guardian Seraph of Urza’s Armor werken daarentegen natuurlijk wel

1-8-2010 23:51:00

okee jammer.
bedankt.

1-8-2010 23:14:00

Plated Pegasus prevent alleen schade van spells (kaarten op de stack), niet van creatures.

1-8-2010 23:06:00

als ik een Plated Pegasus heb liggen wordt dan de schade die beesten aan elkaar geprevent omdat alles 1/1 is?

16-7-2010 00:48:00

Correct antwoord voorzien van een goede uitleg, daar heb ik niets meer aan toe te voegen

15-7-2010 22:58:00

Ik heb me er een beetje in verdiept nu, maar evengoed graag nog even de mening van een expert.

Volgens mij is de Power/Toughness defining van Dauntless Dourbark een Characteristic Defining Ability (CDA).
De ability van Godhead of Awe is volgens mij een Power/Toughness Setting.

In Layer 7a. wordt gekeken naar P/T CDA's
In Layer 7b. wordt gekeken naar P/T Settings

Omdat de ability van Godhead of Awe later wordt toegepast in het layer systeem komt het er op neer dat een Dauntless Dourbark dus een 1/1 is.

Maar goed, nogmaals graag iemand met een bevestigend antwoord graag (of het tegenovergestelde natuurlijk).

15-7-2010 22:31:00

wat gebeurt er als ergens een kaart als Dauntless Dourbark in play ligt?

Oracle

Creature - Spirit Avatar 4 / 4

Flying
Other creatures have base power and toughness 1/1.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/1/2008
This doesn’t cause creatures to lose their abilities.

5/1/2008
If two Godheads of Awe are on the battlefield, they’ll each make the other one 1/1.

10/1/2009
Godhead of Awe’s ability overwrites other effects that set a creature’s power and toughness to specific values only if those effects existed before the Godhead entered the battlefield. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the Godhead enters the battlefield. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including that of the Godhead.

Decktips