Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Fiery Justice

Serie: Time Spiral TS (TSB)

Rarity: Rare Time Spiral TS Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2013
 8
0,40    
Ice Age
 -
0,75    
Modern Masters 2017
 1
0,40
 -
1,00
Time Spiral TS
 1
0,30
 -
1,00
Fiery Justice | Time Spiral TS

 Op voorraad 

€ 0,30 (1x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-3-2011 11:49:00

@Mathijs: Netto doe je 10 en geen 15 schade, met False Cure gaint je opponent wel nog steeds life, het is niet instead.

20-3-2011 01:41:00

hier Zoiets ofzo?

20-3-2011 01:30:00

Gooi er dan in ieder geval Magus of the Mirror bij.

20-3-2011 01:12:00

Lol, ik zal hem eens maken als ik me verveel.

20-3-2011 00:59:00

Ach, gewoon monoblack met Blood Celebrant.

20-3-2011 00:22:00

Lekker 4 kleuren splashen waaronder . Lekker makkelijk.

20-3-2011 00:10:00

je zou hem met False Cure kunnen spelen om 15 schade aan je oppo te doen

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-1-2011 09:07:00

Hij is gelukkig nog wel nuttig samen met Kavu Predator

27-1-2011 00:19:00

Wat jammer dat ze voor zo'n suffe kaart zo'n toffe art gebruiken. Ja, ik weet wel dat de art ontstaat naar de kaart ipv andersom, maar evengoed. Deze art had een erg leuke kaart moeten "bijlichten"!

Oracle

Sorcery 

Fiery Justice deals 5 damage divided as you choose among any number of targets. Target opponent gains 5 life.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/14/2017
You choose how many targets Fiery Justice has and how the damage is divided as you cast it. Each target for its damage-dealing effect must receive at least 1 damage.

3/14/2017
If some (but not all) of the targets become illegal, the original division of damage still applies, but no damage is dealt to illegal targets. If all targets become illegal, including the target opponent for the life-gaining effect, Fiery Justice doesn’t resolve. If each target for the damage-dealing effect becomes illegal while the target for the life-gaining effect remains legal, that player gains 5 life even though no damage is dealt.

3/14/2017
The target opponent for the life-gaining effect may also be a target for the damage-dealing effect. If this happens and the damage brings that player’s life total to 0 or less, the life-gaining effect will raise their life total above 0 again before the player would lose the game.

Decktips