Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 2,50
FOIL
€ 5,95
Is er een manier om te vinden welke creatures allemaal een untap ability () hebben? Want dan zou je misschien ineen keer je kraj super groot kunnen maken omdat je een tap en een untap ability op beide hebt
deze kaart doet me denken aan het boek "John dies at the end". Aan het eind komt er ook een soort uber blob beest die alle kennis heeft die er is in voor.
leuk boek overigens!
Dat is ook zo, maar Experiment Kraj is niet geïnteresseerd in de hele static ability, maar alleen in het laatste gedeelte.
Op het moment dat die leveler level 6 is, heeft hij die activated ability ook daadwerkelijk. Dus kan Experiment Kraj die overnemen.
ok, ik dacht eerst dat het zoiets was als : As long as this creature has six or more level counters on it, it has : [...]
duidelijk nu, bedankt.
Nee, die creature krijgt de ability omdat hij level 6 is. Kraj krijgt alle abilities die creatures met +1/+1 counters erop. Dus hij is level 6 en heeft dan de ability waardoor Kraj het ook automatisch krijgt.
[EDIT]: Level up geeft dus afhankelijk van de levelcounters op de kaart de abilties die bij de Level (Getal)+ staat. En Power/Toughness afhankelijk daarvan ook
moet je dan niet eerst 6 level counters op je kraj hebben? wat zegt level up nou eigenlijk precies... kan het niet in het hulpdienst artikel vinden.
Oh ja dat kan.
Nee, ik bedoel. Als ik een level 100 Kazandu Tuskcaller heb en ik zet er vervolgens een +1/+1-counter op. Kan ik dan met Kraj tokens maken?
Nein, das een level counter en geen +1/+1 counter.
Werkte Kraj nu met gelevelde levelers? (bv Kazandu Tuskcaller)?
Het is EDH, so what? Mana versnellers enzo. Sol Ring en compagnons.
Opzich wel een leuke legend. De 6 CMC is wat minder though.
True, true. Just pointing out
Klinkt trouwens als een leuk Casual-deck!
Maar hij hoeft die ability ook niet te hebbem Kraj heeft de abilities zelf ook. Lijkt me dat dat wel kan.
Dan hebben ze allebei:
: put a +1/+1 counter on target creature.
De 1e ability is namelijk static, niet activated. Quicksilver Elemental neemt die dus -helaas- ook niet over.
Legendary Creature - Ooze Mutant 4 / 6
Experiment Kraj has all activated abilities of each other creature with a +1/+1 counter on it.
T: Put a +1/+1 counter on target creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2006
Unlike with cards like Quicksilver Elemental, the costs of the activated abilities Experiment Kraj gains must be paid with the correct colors of mana.
6/8/2016
Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keywords are activated abilities and will have colons in their reminder text.
Decktips