Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 29,95
kan ik een {=mageta the lions} laten afgaan en vervolgens nog mijn beesten redden met deze?
Eh, excuus, die triggert meteen, maar wat je exiled komt dus pas de volgende beurt terug
Die triggert de eerstvolgende end of turn, namelijk die van je tegenstander (als je de Ghostway in je eigen beurt had gecast).
Wat gebeurt er als je met Ghostway een Flickerwisp removed? Hoe zit het met de end of turn ability van Flickerwisp?
ook ziek met al die ally's
Natuurlijk een erg leuke bescherming tegen Wrath of God o.i.d.
Thnx Xander
Jasper er staat creature he niet card, en ze kunnen inderdaad niks weten want ze bestaan dan niet meer.
Tokens zijn geen kaarten. Tokens weten daarom niet meer dat het ooit beesten waren als ze van de battlefield verwijderd worden, en keren daarom niet terug.
Tokens die in een andere zone dan de battlefield terechtkomen, verdwijnen (en kunnen dus niet meer terugkomen).
Er staat dat aura's/counters en equipments eraf vallen maar wat gebeurd er met creature tokens? Gaan deze dood of komen deze ook weer terug?
Handig om te weten ivm met Turntimber Ranger
Yep. Als ze 'the battlefield' enteren,dan zijn ze dus IN het veld. je Ally triggert dus niet alleen voor zichzelf, maar ook voor alle andere allies. Want jou ally is in het veld, en die andere allies komen ook in het veld.
Daarbij telt elke ally het totaal aantal allies, voor het effect. En het totaal aandtal allies dat je hebt liggen, zijn dus AL die allies die het spel in kwamen. Daarna mag je zelf bepalen in welke volgorde die abilities dan ook worden geactiveerd. Omdat het volgens Magic niet op EXACT hetzelfde moment kan.
nee, das nie waar
8/1/2005 Two Soul Wardens entering the battlefield at the same time will each cause the other's ability to trigger.
zelfde geldt voro allies
dus als 10 allies in het spel komen, zouden hun abilities triggeren (in een volgorde die je zelf mag bepalen) maar elke ability gaat alleen maar voor de ally zelf en telt niet mee voor anderen.
Om het maar even heel moeilijk te stellen.
Instant
Exile each creature you control. Return those cards to the battlefield under their owner's control at the beginning of the next end step.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2006
When the creatures are exiled, any Auras or Equipment on them fall off and any counters on them are removed. When they return to the battlefield, they come back untapped and are treated as new versions of the cards.
2/1/2006
Normally, the creatures will return to the battlefield at the end of the same turn they were exiled. But if they’re exiled during the End step, it’s too late to return them this turn. They have to wait to return to the battlefield until the next End step.
2/1/2006
All cards exiled with Ghostway will return to the battlefield, even if they’re no longer creatures.
Decktips