Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Stronghold (STH)
Serie | Normaal | Foil | ||
7th Edition | 0,50 | 7,50 | ||
8th Edition | 0,40 | 3,95 | ||
9th Edition | 0,40 | 1,95 | ||
Stronghold | 0,60 |
Prijs:
€ 0,60
Andere versie wel op voorraad.
Even een hele late aanvulling:
Damage doet in principe helemaal niks. Maar de ste-based effects kijken naar een beestje met meer schade dan toughness. Dit effect zorgt ervoor dat de ravine kapot gaat.
Deze kaart kijkt dan of een opponent hem in de grafbak hengst. Dit is niet het geval, want dat doen de state-based effects.
Necro is lol
Welk gedeelte snap je daar niet van dan?
oke, ik ben Carnal Insertion aan het lezen op MTGsalvation. Der is een situatie waar ik TOTAAAAL ni aanuit kom... Ik copy/paste deze ff naar hier. Kunne jullie mij mss wat bijbrengen?
Hier komt ie dan:
Q: With a Sacred Ground on my side, what happens if my animated Raging Ravine gets hit with a Lightning Bolt?
A: The same thing that happens to everything else! It winds up in the graveyard and doesn't come back. Lightning Bolt isn't what's causing the Raging Ravine to be destroyed, state-based actions are. No one controls state-based actions, so Sacred Ground won't trigger.
Enchantment
Whenever a spell or ability an opponent controls causes a land to be put into your graveyard from the battlefield, return that card to the battlefield.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips