Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 8th Edition (8ED)
Serie | Normaal | Foil | ||
10th Edition | 2,95 | 5,95 | ||
8th Edition | 4,95 | 9,95 | ||
9th Edition | 5,95 | 5,95 | ||
Planechase | 2,95 | |||
Tempest | 2,95 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 9,95
Andere versie wel op voorraad.
Wow! Heel duidelijk, dankjewel!
Hangt er van af wat de speler wil.
Er zijn hier 2 effecten die damage aan een speler willen vervangen: De 'planeswalker redirection'* die de damage naar de planeswalker wil doorsturen, en Furnace Of Rath die de schade wil verdubbelen.
Bij meerdere replacement effects die hetzelfde willen replacen mag de beïnvloede speler kiezen in welke volgorde ze toegepast worden.
(Zie onderste official ruling rechts).
Als hij de 'planeswalker redirection'* eerst toepast:
De damage wordt naar de Planeswalker doorverwezen. De planeswalker is geen speler of creature, dus Furnace Of Rath is niet meer relevant en doet niets.
Als hij Furnace Of Rath eerst toepast:
De damage wordt verdubbelt, en vervolgens in zijn verdubbelde staat aan de planeswalker gedaan.
*geen officiële term.
Hoe zit het als je damage van een player redirect naar zijn planeswalker, verdubbelt het dan?
Heel naar met Repercussion en Volcanic Fallout, beestjes en spelers nemen 4 damage en vervolgens neemt elke speler nog per beestje 8 damage
I see ^^ Thanks!
Dat verdubbelt ook gewoon
Het enige verschil met infect is dat de damage resulteert in poison counters, maar het is nog steeds damage die gedaan wordt
Hoe werkt dit met beestjes met Infect?
Enchantment
If a source would deal damage to a permanent or player, it deals double that damage to that permanent or player instead.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/4/2004
If a spell or ability damages multiple things, divide up the damage before applying this effect. This means you can’t normally end up with an odd amount of damage on something.
10/4/2004
The trample rules cause damage to be divided before it is doubled.
10/4/2004
If you have two of these on the battlefield, the damage is multiplied by 4.
10/4/2004
The multiplied damage counts in all ways as if it came from the original source. Furnace of Rath is not the source.
8/1/2005
If multiple effects modify how damage will be dealt, the player who would be dealt damage or the controller of the creature that would be dealt damage chooses the order to apply the effects. For example, Mending Hands says, “Prevent the next 4 damage that would be dealt to any target this turn.” Suppose a spell would deal 5 damage to a player who has cast Mending Hands targeting themselves. That player can either (a) prevent 4 damage first and then let Furnace of Rath double the remaining 1 damage, taking 2 damage, or (b) double the damage to 10 and then prevent 4 damage, taking 6 damage.
Decktips