Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Blood Moon

Serie: Modern Masters 2017 (MM3)

Rarity: Rare Modern Masters 2017 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
8th Edition
 -
13,95
 -
49,95
9th Edition
 -
13,95
 -
49,95
Amonkhet Invocations
 -
79,95    
Chronicles
 -
13,95    
Double Masters
 -
15,95
 -
17,95
Double Masters (BL)
 -
24,95
 -
49,95
Masters 25
 -
11,95
 -
19,95
Modern Masters
 -
13,95
 -
24,95
Modern Masters 2017
 -
11,95
 -
19,95
The Dark
 -
49,95    
Blood Moon | Modern Masters 2017

Prijs:

€ 11,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 19,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
8-1-2015 18:47:00

juist. nu weten we dus waarom deze kaart zo lastig te krijgen is. thanks a bunch madnessman!

24-7-2014 22:13:00

Moet even gaan zoeken maar kunnen er wel een stuk of 50 zijn. Allemaal bijgeruild voor crap of als throw erbij gekregen of de eurobak door de jaren heen. Ik schrik echt van alle prijzen. Zelfs kaarten die voorheen niks waard waren staan nu bizar hoog. 2 jaar geleden waren veel kaarten al duur maar confidants, goyfs, liliane of the veil etc zijn nu echt de pan uitgestegen. Ben blij dat ik het allemaal al heb anders zou ik ook niet meer kunnen beginnen

24-7-2014 22:12:00

Welkom terug! Hoeveel had je er dan wel niet?

24-7-2014 22:07:00

Is dit serieus , ik ben er 2 jaar uit geweest en ik spaarde deze kaart.

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-9-2013 00:33:00

En non-basic landen afstraffen kan ook met Primal Order. Vind ik nog steeds een ondergewardeerd kaartje, zeker voor decks die een lock maken. Zelfde probleem echter als met Blood Moon: Het kan een volledig dode kaart zijn.

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
4-9-2013 00:31:00

@Remdijk: Een alternatief om een mana base te verzieken is Contamination

3-10-2012 03:26:00

Dit ding wordt veel gespeeld de laatste tijd!
Laat ik eens Glaciers in mijn deck mixen, kijken hoe men daar op reageert

13-3-2012 20:22:00

Ja, dat had ik dus al door.. x3

13-3-2012 18:13:00

Jezelf corrigeren is natuurlijk ook prijzenswaardig.

De reden dat hier timestamp niet relevant is komt door dependency. Urborg is namelijk afhankelijk van Blood Moon om te werken en daarom maakt het niet uit in welke volgorde ze in het spel zijn gekomen:

A dependent effect will usually affect either more or less objects if applied after the different effect it is dependent on. Here is a simple example of this.

Both Urborg, Tomb of Yawgmoth and Blood Moon are on the battlefield. What does my Urborg, Tomb of Yawgmoth look like?

If we try to apply Blood Moon before or after Urborg, Blood Moon will affect the same number of lands. However, if we apply Urborg after Blood Moon, then Urborg loses its ability and affects no lands. That makes Urborg dependant on Blood Moon, so Blood Moon's effect has to be applied before Urborg no matter which has the older time stamp.

Bron: hier

13-3-2012 17:57:00

Maar als de Urborg, Tomb of Yawgmoth later in het spel komt dan Blood Moon heb je gewoon eigenlijk Badlands. Dit komt door de latere timestamp van de Urborg, Tomb of Yawgmoth als ik me niet vergis. Het liefst natuurlijk even bevestiging, aangezien ik me niet zo veel met timestamps bezighou.

*Edit: of verliest de Urborg, Tomb of Yawgmoth door de Blood Moon zijn ability, waarna alles weer Mountain wordt?*

*Editedit: 4/1/2008 If Urborg, Tomb of Yawgmoth and either Blood Moon or Magus of the Moon are on the battlefield, all nonbasic lands will be Mountains, not Swamps. Urborg, Tomb of Yawgmoth will be a Mountain as well. It will have "{T}: Add {R} to your mana pool" and no other abilities.

Nevermind.*

13-3-2012 12:11:00

dacht ik aL zo jammer , thx voor de snelle reactie

13-3-2012 12:07:00

kort verhaal: alle non basic landjes zijn mountain en hebben geen van hun oorspronkelijke abilities (echter tellne nog wel als non-basic) langere en gedetaileerde uitleg staat bij Magus of the Moon

13-3-2012 12:00:00

Als ik een Blood Moon in het spel heb liggen, met daarnaast een Urborg, Tomb of Yawgmoth Kan ik dan nog steeds me landjes tappen voor zowel als ?

of overrulled de Blood Moon de static ability van de Urborg, Tomb of Yawgmoth?

28-10-2011 13:19:00

die blauwe is idd wat minder, die groene is wel leuk, maar er zit 1 zon kaart in groen en 2 in rood, wil je toch nog steeds liever rood spelen

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-10-2011 23:45:00

Je hebt ook nog zo'n blauwe enchantment met upkeep cost
*Gaat nu zoeken...*
Laat maar, ik bedoelde Reality Twist, dat is nu ook weer niet zo geweldig als ik dacht...

Oracle

Enchantment 

Nonbasic lands are Mountains.

NederMagic FAQ

Vraag: Hoe werkt dit nu precies?
Antwoord: Check de FAQ bij Magus of the Moon, daar staan veel voorbeelden!

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/29/2017
If a nonbasic land has an ability that causes it to enter the battlefield tapped, it will lose that ability before it applies. The same is also true of any other abilities that modify how a land enters the battlefield or apply “as” a land enters the battlefield, such as the first ability of Cavern of Souls. This is a change from previous rulings.

3/16/2018
Nonbasic lands will lose any other land types and abilities they had. They will gain the land type Mountain and gain the ability “T: Add R.”

3/16/2018
This effect doesn’t affect names or supertypes. It won’t turn any land into a basic land or remove the legendary supertype from a legendary land, and the lands won’t be named “Mountain.”

3/16/2018
If a nonbasic land has an ability that triggers “when” it enters the battlefield, it will lose that ability before it triggers.

Decktips