Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Spell Queller

Serie: Eldritch Moon (EMN)

Rarity: Rare Eldritch Moon Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Eldritch Moon
 -
11,95
 -
24,95
Spell Queller | Eldritch Moon

Prijs:

€ 11,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 24,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
8-8-2016 19:18:00

Je cast Spell Queller, en de trigger gaat op de stack. In response hierop return je hem, en dus gaat de leave trigger op de stack. Dan resolvet de leave trigger, en krijgt je tegenstander geen spell terug, omdat de ETB nog niks geexiled heeft. Dan gaat de ETB af, en exile je permanent een spell

8-8-2016 19:00:00

Hoe werkt het exile in combi met Spectral Shepherd?

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-7-2016 16:02:00

Trok een Foil op de Prerelease en vervolgens eentje uit de Boosterbox. Erg blij mee. Ik denk dat Mausoleum Wanderer en Rattlechains ook alleen nog maar omhoog kunnen gaan, want ze zullen alleen maar beter worden naarmate meer Spirits geprint worden.

28-7-2016 13:17:00

Deze kaart gaat de komende maanden Standard warpen.
Heel fijn om vele Bant Coco, UW spirits en de vele mirrormatches te gaan zien

Hopelijk gaat niet IEDEREEN 1 van deze decks spelen bij de Protour.
Beter komen er goeie hate decks. RG ramp met 4x Kozileks return lijkt me al een goeie MU bijvoorbeeld.

13-7-2016 14:02:00

Samen met Spectral Shepherd wordt het ook nog : Exile target spell with converted mana cost 4 or less.
Kwestie van bouncen met de exile ability op de stack.

13-7-2016 11:34:00

Ook zonder spirits inderdaad een meer dan uitstekende kaart.

13-7-2016 10:35:00

Deze kaart zal veel play zien, flash prima manacost en de effects!!
In ieder geval heeft Rattlechains een opwaardering gekregen, zeker met ook nog andere spirits die in de nieuwe set zitten.

Oracle

Creature - Spirit 2 / 3

Flash
Flying
When Spell Queller enters the battlefield, exile target spell with converted mana cost 4 or less.
When Spell Queller leaves the battlefield, the exiled card's owner may cast that card without paying its mana cost.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/13/2016
For spells with X in their mana costs, use the value chosen for X to determine if the spell’s converted mana cost is 4 or less.

7/13/2016
Spells that can’t be countered can be exiled by Spell Queller’s ability. They won’t resolve.

7/13/2016
If the exiled card’s owner casts it, the spell has no relation to the spell that player originally cast. Any choices made for the original spell or effects affecting the original spell aren’t carried over to the new one.

7/13/2016
If the player casts the exiled card, they do so as part of the resolution of Spell Queller’s last ability. The player can’t wait to cast it later in the turn. Timing permissions based on the card’s type are ignored, but other restrictions (such as “Cast [this card] only during combat”) are not.

7/13/2016
If a player casts a card “without paying its mana cost,” they can’t choose to cast it for any alternative costs, such as emerge costs. The player can, however, pay additional costs, such as escalate costs. If the card has any mandatory additional costs, those must be paid to cast the card.

7/13/2016
If the card has X in its mana cost, the player must choose 0 as the value of X when casting it without paying its mana cost.

7/13/2016
If Spell Queller leaves the battlefield before its enters-the-battlefield triggered ability resolves, its leaves-the-battlefield triggered ability triggers, resolves, and does nothing. Then its first triggered ability resolves and exiles the spell forever.

Decktips