Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Omdat 7 pakken beter is dan 2?
Ik denk dat het wel kan werken in Affinity. Terug naar de Frogmites en Myr Enforcers!
Waarom speel je niet gewoon Thoughtcast in affinity?
Ik betwijfel ofdat Day's Undoing play gaat zien. Ik ga de kaart in iedergeval niet preorderen.
Speculatie op Quicken is door het dak gegaan nadat deze werd gespoiled. Neem dat ook mee in je overwegingen .
Edit: dat is ook alweer voorbij zie ik :-P
Ja maar als dat op beurt 3 is kunnen ze ook niet zo heel veel meer met hun hand. Kunnen ze hoogstens een landje + beestje spelen.
Alleen zo jammer dat je tegenstander eerst mag untappen met een volle hand...
Ik denk zelfs dat dat niet eens zo'n verkeerd idee is Tijd om te testen!
Gewoon lekker in Affinity spelen, dump je hand, draw 7 en doe het volgende beurt nog een keer.
Bij de kaart Timetwister is er al wat over gediscussieerd, ik zou zeggen, check die discussie eens. =)
Kun je hier nu wat mee? Geloof dat hij niet echt goedkoop gaat worden. Persoonlijk zie ik weinig in deze kaart. Veel haken en ogen want per saldo moet je je beurt doorgeven na dat iedereen een nieuwe hand heeft gepakt.... anyone?
Sorcery
Each player shuffles their hand and graveyard into their library, then draws seven cards. If it's your turn, end the turn. (Exile all spells and abilities on the stack, including this card. Discard down to your maximum hand size. Damage wears off, and "this turn" and "until end of turn" effects end.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/22/2015
Ending the turn this way means the following things happen in order: 1) All spells and abilities on the stack are exiled. This includes spells and abilities that can’t be countered. 2) If there are any attacking and blocking creatures, they’re removed from combat. 3) State-based actions are checked. No player gets priority, and no triggered abilities are put onto the stack. 4) The current phase and/or step ends. The game skips straight to the cleanup step. 5) The cleanup step happens in its entirety.
6/22/2015
If any triggered abilities do trigger during the process of ending the turn, they’re put onto the stack during the cleanup step. If this happens, players will have a chance to cast spells and activate abilities, then there will be another cleanup step before the turn ends.
6/22/2015
Though other spells and abilities that are exiled won’t get a chance to resolve, they don’t count as being countered.
6/22/2015
Any “at the beginning of the next end step” triggered abilities won’t get the chance to trigger that turn because the end step is skipped. Those abilities will trigger at the beginning of the end step of the next turn. The same is true of abilities that trigger at the beginning of other phases or steps.
6/22/2015
If both your hand and graveyard are empty as Day’s Undoing starts resolving, you’ll still shuffle your library before drawing seven cards.
4/18/2017
If any abilities trigger while players are shuffling cards into their library or drawing seven cards, those abilities cease to exist when the turn ends. They won’t be put on the stack.
Decktips