Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
dan kan je lekker een beurt skippen
En dan?
Of gewoon een tweede spelen. Hij is legendary!
Wel leuk met Shrapnel Blast in standard maar ik was er niet zo blij mee toen ik deze tijdens de pre release pullde.
Wat een ongelovelijk random kaart is dit zeg .
Legendary Artifact
If a player would begin an extra turn, that player skips that turn instead.
If Ugin's Nexus would be put into a graveyard from the battlefield, instead exile it and take an extra turn after this one.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/20/2014
An “extra turn” is any turn created by a spell or ability. Notably, it doesn’t include additional turns taken in tournaments after time expires for a round.
9/20/2014
Extra turns can still be created while Ugin’s Nexus is on the battlefield. They’re not skipped until they would begin, so if Ugin’s Nexus leaves the battlefield before that happens, the extra turns will be unaffected. Notably, if you control more than one Ugin’s Nexus, all but one will be exiled and an extra turn created for each. If the Ugin’s Nexus that remains on the battlefield isn’t on the battlefield when each of those extra turns would begin, you can take those turns.
Decktips