Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Legends (LEG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Italian Legends | 19,95 | |||
Legends | 39,95 |
Prijs:
€ 39,95
ja als je blauw speelt wil je natuurlijk het liefsts fow's erin. maar die kosten 40 euro per stuk/ daarom overweeg ik nu toch deze, mss met force spikes erbij ofzo.
en dan lees ik zelfs over het stuk "instants and interrupts" heen, de Tarmosuf hoeft dus niet eens extra te betalen.
Dus, redelijk kaartje tegen control als je het mij vraagt.
Het probleem wat je dan uiteindelijk krijgt is zoiets als:
*ok, ik cast mijn Tarmogoyf en betaal wel extra*
"nee, dat gaat niet door ik pitch een Force of Will om je Tarmosuf te counteren...oh wacht"
<pay or Force of Will will be countered>
Ja, ik denk dat deze kaart erg goed is in een lockdown deck, maar tegelijkertijd betekend dat naar mijn weten dat je belachelijk sterke kaarten zoals Force of Will en Daze niet meer met goed fatsoen kan spelen. Deze kaart lijkt mij eerder goed tegen controll decks
ik denk eigenlijk dat deze het nog niet eens zo slecht zou doen in een loam deck.
Het is in elk geval handig in een lockdown deck.
Op een dag gaat deze duur worden, er is nu alleen nog geen deck voor
World Enchantment
Whenever a player casts an instant spell, counter it unless that player pays X, where X is its converted mana cost.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
This ability triggers when the spell is cast.
10/1/2008
This has the supertype world. When a world permanent enters the battlefield, any world permanents that were already on the battlefield are put into their owners’ graveyards. This is a state-based action called the “world rule.” The new world permanent stays on the battlefield. If two world permanents enter the battlefield at the same time, they’re both put into their owners’ graveyards.
Decktips