Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Archangel of Thune

Serie: M14 (M14)

Rarity: Mythic M14 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Double Masters
 -
9,95
 -
29,95
Iconic Masters
 -
9,95
 -
29,95
M14
 -
14,95
 -
49,95
Archangel of Thune | M14

Prijs:

€ 14,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 49,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
20-7-2013 18:57:00

Met Spike Feeder samen heb je een oneindige combo met deze kaart toch?

14-7-2013 18:30:00

In drafts en/of casual vast wel In constructed ben je dan allerlei combo's aan het verzinnen om wat creatures een beetje groter te maken (let op dat je ook nog een combatphase nodig hebt dus je engel ligt eerst nog een beurt op apegapen) en dat vind ik, tja, een beetje underwhelming

Het is zeker geen slechte kaart hoor maar, gewoon, ik weet het niet, ik vind hem niet echt overtuigend.

Premium lid Nick (127) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-7-2013 16:15:00

Daarentegen, zit deze in dezelfde set als: Fireshrieker gaat het wel erg hard hoor. (spreek uit ervaring )

14-7-2013 14:18:00

Hij is én afhankelijk van het daadwerkelijk hebben van op te pompen creatures, én van het geholpen worden door andere dingen met lifegain. Op zichzelf is ie best ok maar meh, ik ben niet verkocht.

14-7-2013 14:11:00

Ik zie hem eerder zo: "Alleenstaand hij is een tikje slechter maar nog steeds prima om te spelen, heb je ook maar 1 beest (wat 9/10 keer is in beurt 5/6) dan is hij beter."

14-7-2013 14:08:00

Ook grappig in een extort deck.

14-7-2013 14:06:00

Precies daarom is hij slechter dan Baneslayer imo,
Baneslayer doesn't need an army!

14-7-2013 14:03:00

Maar hj buft je hele leger dus doet alles meer damage.

14-7-2013 13:58:00

Deze heeft wel een 3/4 body om mee te starten, pas naar 2 swings zijn de swings even groot als baneslayer, en dan heb je nog 2 swings nodig om gemiddeld even grote swings te maken.
Maw, na 5 swings is dit pas een improvement, maar dan heb je ook al 20+ damage gedaan.
Ook is deze makkelijker te chumpen, want hij heeft geen first strike.

Hij heeft potentie, maar niet net zoals baneslayer.

14-7-2013 12:46:00

Ok, deze kaart word echt insane in Standard. Baneslayer Angel v2.0

12-7-2013 17:33:00

Klopt, het triggert apart op elk life gain event, oftewel voor elke source die je life laat gainen. Best wel insane, IMHO

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2013 17:24:00

Volgens mij voor elk creature apart. Zelfde als Ajani’s Pridemate en daar staat het in de errata.

12-7-2013 16:33:00

lekker kaartje. Als je meerdere beestjes met lifelink hebt gaat dat life gainen zeker in 1 keer he?

Oracle

Creature - Angel 3 / 4

Flying
Lifelink (Damage dealt by this creature also causes you to gain that much life.)
Whenever you gain life, put a +1/+1 counter on each creature you control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

11/17/2017
Archangel of Thune’s last ability triggers just once for each life-gaining event, whether it’s 1 life from Auriok Champion or 6 life from Tavern Swindler.

11/17/2017
If a creature you control is dealt lethal damage at the same time that you gain life, it won’t receive a counter from Archangel of Thune’s last ability in time to save it.

11/17/2017
Each creature with lifelink dealing combat damage causes a separate life-gaining event. For example, if two creatures you control with lifelink deal combat damage at the same time, Archangel of Thune’s last ability will trigger twice. However, if a single creature you control with lifelink deals combat damage to multiple creatures, players, and/or planeswalkers at the same time (perhaps because it has trample or was blocked by more than one creature), the ability will trigger only once.

11/17/2017
In a Two-Headed Giant game, life gained by your teammate won’t cause the ability to trigger, even though it causes your team’s life total to increase.

Decktips