Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 3,50
FOIL
€ 5,95
regastar.. nik gaf dan ook puur en alleen zijn mening over de kaart er reageerde naar mijn mening helemaal niet op jou of je voorganger..
ben ik met je eens nik, quote echter even om pyrocrawler iets duidelijk te maken
Ik vind dit serieus best een sterke kaart Vooral omdat ie lekker doorgroeit nadat ie 'wakker wordt'
"Slumbering Dragon can't attack or block unless it has five or more +1+1 counters on it."
Zieke kaart voor 1 mana een 3/3 blockertje die late game nog erg gevaarlijk kan worden zeer nice
Evil kaart!!! art is echt heel vet
WOW wat een stoer ding
Hij is niet eens echt slecht ofzo, ik denk dat ik de coolste kaart uit M13 heb gevonden
Creature - Dragon 3 / 3
Flying
Slumbering Dragon can't attack or block unless it has five or more +1/+1 counters on it.
Whenever a creature attacks you or a planeswalker you control, put a +1/+1 counter on Slumbering Dragon.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2012
Slumbering Dragon’s second ability counts all +1/+1 counters on it, not just the ones added by its third ability.
7/1/2012
The +1/+1 counter is put on Slumbering Dragon before blockers are declared. This may allow Slumbering Dragon to “wake up” and block the creature that attacked and caused its ability to trigger.
7/1/2012
Slumbering Dragon’s third ability will trigger once for each creature that attacks you or a planeswalker you control.
Decktips