Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 9,95
klopt, in mijn deck zitten veel beesten met een mana cost van 7. met Genesis Wave moet je dan echt heel veel erin pompen, maar met deze hoef ik het 10 te betalen en heb ik mijn halve deck op tafel, terwijl ik met Genesis Wave er maar 10 heb liggen.
Dat ligt simpel gezegd aan je deck
Genesis Wave is toch gewoon beter?
Deze moet echt in mijn beesten deck. mana maken met Llanowar Elves en andere mana makende beestjes en dan bijna mijn hele deck op tafel.
Cool, die combo bedacht ik me ook net.
Moet in Casual heel wat leuks mee te maken zijn.
Ja, of een Laboratory Maniac, en een Carven Caryatid. Winje ook, als dit je enige non-permanent is.
@Timewa: Je hoeft er geen landjes uit te filteren, dit blijken namelijk ook permanents te zijn
Gewoon zorgen dat dit je enige instant/Sorcery kaart is en je hele deck ligt op tafel.
Vergeet dan niet om een Concordant Crossroads in je deck te proppen!
Het is wel echt een zieke kaart! Supercool effect en inderdaad voor standard niet te doen, maar wel ongelofelijk vet .
Misschien dat ik hem maar gewoon ga proberen. Rampen naar tien is inderdaad verdraaid lastig, maar wie weet in wat voor een vreemde kronkel het ineens mogelijk blijkt
Dit doet me een beetje denken aan wat Warp World eigenlijk doet..het zal mij dan ook niets verbazen wanneer bijvoorbeeld Building on a Budget hier een deck op baseerd - jammer dat rampen naar 10 niet gaat lukken in het huidige formaat...
Mana Severance of Endless Horizons kunnen leuke situaties opleveren met deze kaart. In de praktijk heb je echter al lang een andere winmogelijkheid voordat je deze kaart speelt, is dus typisch iets voor een casual fundeckje om moeilijk te doen om heel je deck op tafel te leggen.
Sorcery
Exile the top card of your library. If it's a permanent card, you may put it onto the battlefield. If you do, repeat this process.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2012
A permanent card is an artifact, creature, enchantment, land, or planeswalker card.
5/1/2012
Repeating the process includes the instruction to repeat the process. That is, you’ll keep exiling cards and putting them onto the battlefield until you fail to put a permanent card onto the battlefield.
5/1/2012
If you exile a permanent card that you can’t put onto the battlefield (such as an Aura with nothing legal to enchant) or one you don’t want to put onto the battlefield, Primal Surge finishes resolving.
5/1/2012
If putting any of those permanent cards onto the battlefield causes abilities to trigger, those abilities will wait to go on the stack until Primal Surge has finished resolving. Starting with the active player, each player puts their abilities on the stack in any order.
Decktips