Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Figure of Destiny

Serie: PD Fire Lightning (PDF)

Rarity: Rare PD Fire Lightning Rare

Informatie

foil

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Eventide
 -
1,50
 2
3,95
Heroes vs Monsters
 -
1,50    
Modern Masters
 1
1,25
 -
3,95
PD Fire Lightning
 8
1,00    
foil
Release Events
 -
1,50    
Figure of Destiny | PD Fire Lightning

 Op voorraad 

€ 1,00 (8x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
3-6-2010 10:08:00

Volgens mij heb je ergens overheen gelezen :d

None of these abilities has a duration. If one of them resolves, it will remain in effect until the game ends, -> Figure of Destiny leaves the battlefield <-, or some subsequent effect changes its characteristics, whichever comes first.

Als een creature naar een andere zone gaat (dus exiled, graveyard, hand, library) verliest het altijd alle continuous effects zoals de p/t veranderingen van dit hier.

Hmm, de verandering tussen van figure is geldt dus tot het einde van het spel. Ook als deze kaart in het graf ligt? Want in dat geval is hij beter voer voor Sutured Ghoul. En wat gebeurt er als hij in je deck geshufled word? Dan is de ene Figure of Destiny een 1/1, en de andere een 8/8?

Ik niet snap. En zo.

15-5-2010 23:16:00

Op de Casual tafel word hier meestal niet zoveel mee gedaan. Vaak word toch al snel geroepen dat iemand een bepaalde spell counterd en andersom word vaak niet gewacht voordat de rest heeft toegezegd niet te reageren...helaas krijg je dan inderdaad dat soort problemen waarbij mensen gaan wachten totdat iemand anders reageerd, maar zolang het leuk is, lijkt mij dat geen probleem

15-5-2010 22:36:00

Tja, als er twee rondjes zouden zijn zou dat technisch gezien precies hetzelfde werken, want dan zou iedereen het eerste rondje toch niets doen.

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-5-2010 21:26:00

@Lennart,

Bedenk wel, dat als iemand reageert er een nieuw rondje begint zodat je weer kan reageren.

15-5-2010 21:01:00

oke bedankt!

15-5-2010 20:44:00

Dankjewel Ik vind 't zelf wel lelijk dat er nog echt maar één rondje gaat, die bij jezelf begint. Toe maar dan

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-5-2010 20:37:00

hier

15-5-2010 20:30:00

Hoe werkt die priority shizzle eigenlijk dan? Want bij Chaos merk ik vaak dat er stiekem gewacht wordt of iemand anders reageert voor je zelf wat doet Ik neem aan dat in dat rondje iedereen om de beurt de kans krijgt op te reageren. Klinkt oneerlijk als dat rondje niet twee keer rond gaat

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-5-2010 20:28:00

precies, na elke ability die resolved is er een nieuw rondje priority.

15-5-2010 20:04:00

Ik zou zeggen dat het wel kan.. Want de Bolt gaat op de stack, waar eerst op gereageerd wordt om de figure een 2/2 te maken door 1 mana te betalen. Deze ability gaat bovenop de Bolt, resolved.. En dan kan weer op de Bolt gereageerd worden om de Figure een 4/4 te maken, door 3 mana te betalen.

15-5-2010 20:01:00

of word er na het resolven van de eerste ability nog een keer priority rondgedeeld?

15-5-2010 19:57:00

klopt het nou dat als je figure een fijne 1/1 is, en iemand hem probeert te bolten, dat je dan níet (w/r)(w/r)(w/r)(w/r) kunt betalen zodat hij overleeft? ik denk dat nadat zijn eerste ability op de stack ligt je geen priority meer krijgt en het dus een 2/2 is die dood gaat aan een bolt (zonde van de mana ) maar een vriend van me bleef beweren dat het wel kon.

kan iemand mij dit uitleggen?

Oracle

Creature - Kithkin 1 / 1

(R/W): Figure of Destiny becomes a Kithkin Spirit with base power and toughness 2/2.
(R/W)(R/W)(R/W): If Figure of Destiny is a Spirit, it becomes a Kithkin Spirit Warrior with base power and toughness 4/4.
(R/W)(R/W)(R/W)(R/W)(R/W)(R/W): If Figure of Destiny is a Warrior, it becomes a Kithkin Spirit Warrior Avatar with base power and toughness 8/8, flying, and first strike.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/1/2008
None of these abilities has a duration. If one of them resolves, it will remain in effect until the game ends, Figure of Destiny leaves the battlefield, or some subsequent effect changes its characteristics, whichever comes first.

8/1/2008
Figure of Destiny’s abilities overwrite its power, toughness, and creature types. Typically, those abilities are activated in the order they appear on the card. However, if Figure of Destiny is an 8/8 Kithkin Spirit Warrior Avatar with flying and first strike, and you activate its first ability, it will become a 2/2 Kithkin Spirit that still has flying and first strike.

8/1/2008
You can activate Figure of Destiny’s second and third abilities regardless of what creature types it is. Each of those abilities checks Figure of Destiny’s creature types when that ability resolves. If Figure of Destiny isn’t the appropriate creature type at that time, the ability does nothing.

8/1/2008
Figure of Destiny’s second ability checks whether it’s a Spirit, and its third ability checks whether it’s a Warrior. It doesn’t matter how it became the appropriate creature type.

10/1/2009
The effect from the ability overwrites other effects that set power and/or toughness if and only if those effects existed before the ability resolved. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the ability resolves. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including this one, regardless of the order in which they are created.

Decktips