Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Naar aanleiding van de uitspraak bij Crypt Champion: Johan Cruijff over Magic!
Als je niet aanvalt met je creatures, dan kun je dus ook geen combat damage aan je tegenstander doen, dat is logisch...
Als je geen mana hebt, dan kun je dus ook geen dure spells spelen, dat is logisch...
Feel free to come up with more!
Je kan wel card advantage hebben, maar waar het in weze om draait is wat je met die kaarten doet.
De kaart is een essentieel onderdeel van het spel.
Magic is een simpel spel; 2 stapels van 60 kaarten worden geschud en uiteindelijk heeft blauw gewonnen
Helaas, we zullen wel nooit weten of deze theorie klopt. Want de valsspelers die niet worden betrapt, zwijgen opdat ze kunnen blijven winnen. En de valsspelers die wel worden betrapt, zwijgen en doen alsof ze hebben gewonnen.
Diamandje van Peanut gisteravond:
Je moet gewoon z'n Library burnen. Geen mill, gewoon Lightning Bolt op die library. Dan win je.
Niet Cruijffiaans, wel leuk.
Je zou t bij moeten houden Synod, ik weet bij god niet wat ik soms allemaal uitkraam.
Ja, kijk, eigenlijk is het heel simpel:
As je maindeck 60 kaarten speelt dan mag je in je sideboard ook nog 15 kaarten hebben, maar nooit meer als 15 kaarten maar je mag wel minder as 15 kaarten in je saaitbort. En as je in je sideboard nul kaarten heb, mag je main nog stees 60 kaarten hebben, of honderd, of tweehonderd, maar geen veertig.
En nooit meer als 4 keer desellufde kaart, ookwel playset geheten.
Tenzij je draft. Maar da's logisch...
Als je niet ken winnen moet je zorgen dat de tegenstander door zijn deck heen gaat.
Als je niet ken schudden, ken je niet magiccen. En als je niet ken magiccen ken je het schudden. Das logisch.....
@Arjan: dat kan ik ook!
Als je geen levens hebt, ken je niet meer magiccen. En ken je niet meer magiccen, dan hedde geen leven meer
Als je niet aan de beurt bent, dan kun je geen Sorceries spelen. Dat is logisch.
Kijk, als je rood speelt dan zou Lightning Bolt zomaar een goede kaart kunnen zijn.
Kijk, je kunt een die wel rollen, maar je moet niet die-en in je role, want dan verlies je.
Als een van de twee spelers niet wil beginnen, dan hoef je niet te rollen. Maar dat is wel logisch denk ik.
Kijk het is heel simpel.
Als mijn tegenstander verliest.
Dan win ik.
Maar das logisch.