Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Turbo Land

Ingevoerd door:
Datum:
19-12-2006 20:51:00
Laatste wijziging:
20-12-2006 20:06:00
Kleuren:
Tournament type:
Casual
Deck type:

Omschrijving:

dit deck doet in principe niet anders dan land spelen, zoveel mogelijk... vervolgens zorgen dat je een draw-engine op gang krijgt om solitary confinement vast te kunnen blijven houden, totdat je je tegenstander overrunt met een rude awakening of zich dood laat drawen met een stroke of genius (inf. mana via crucible of worlds, fastbond & zuran orb)

dus

deck gaat zo tegen beurt 5 af... is niet vlot, maar wel grappig

als alles gaat zoals t hoort heb je op beurt 4 lock (of najah, confinement in play)

tips/ratings svp

(ps... al dat cycle-land zit er in om dus de goede dingen op tijd in je hand te kunnen krijgen (mocht t niet duidelijk zijn)... daardoor had k geen ruimte meer over voor manland)