Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Tezzeret the Seeker

Serie: Shards of Alara (ALA)

Rarity: Mythic Shards of Alara Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Elspeth vs Tezzeret
 -
11,95    
foil
Modern Masters 2015
 -
11,95
 -
24,95
Shards of Alara
 -
12,95
 -
24,95
Tezzeret the Seeker | Shards of Alara

Prijs:

€ 12,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 24,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
17-8-2017 19:04:00

Uit de Magic Tournament Rules sectie 3.3: Artistic modifications are acceptable in sanctioned tournaments, provided that the modifications do not make the card art unrecognizable, contain substantial strategic advice, or contain offensive images. Artistic modifications also may not obstruct or change the mana cost or name of the card. The Head Judge is the final authority on acceptable cards for a tournament.

Ik kom niet echt vaak problemen meer tegen, mensen weten tegenwoordig wel wat mag en wat niet. Vroeger had ik dat veel vaker, maar nu bijna nooit meer. En gelukkig maar, ik vind het juist gaaf als mensen een persoonlijke touch aan hun deck geven en vind het jammer als ik ze dat moet ontzeggen.

17-8-2017 14:14:00

Ik dacht juist dat de naam herkenbaar moest zijn. Loop je als HJ vaak tegen problemen aan wat betreft alters?

17-8-2017 12:04:00

Voor casual mag natuurlijk alles, en is dit een geweldige alter Enjoy!

@FunBun: bij een kaart moeten naam en mana cost leesbaar zijn, en dat is hier geen probleem. Ook moet de art herkenbaar zijn, en dat is hier voor mij een breekpunt. Je mag de art extenden, je mag iets toevoegen (zoals de achtergrond vullen of een bal in zijn hand plaatsen), maar het complete plaatje veranderen maakt de kaart onherkenbaar, en dat mag niet.

16-8-2017 23:58:00

Goed dat je het zegt, Dustin! Maar ga er alleen casual mee spelen .

16-8-2017 23:51:00

Waarom niet? Omdat je de naam niet volledig kunt lezen?

16-8-2017 22:10:00

Heel mooi gedaan, maar check even met de HJ voordat je deze in een toernooi speelt. Als ik de HJ ben van een Competitive event, zou ik deze niet toestaan... hoe mooi ik hem ook vind.

16-8-2017 20:02:00

Vandaag deze hier alter ontvangen, wat vinden jullie ervan?

5-7-2014 00:23:00

'For each planeswalker you control, you may activate one of its loyalty abilities once this turn as though none of its loyalty abilities had been activated this turn.'

For each Planeswalker, duidelijk.
One of its abilities, duidelijk.
Once this turn, duidelijk.

Ik kan me voorstellen dat je struikelt over die laatste zin 'as though none of its loyalty abilities had been activated this turn', maar deze regel staat er om aan te geven dat je het een tweede keer zou mogen doen. Zou je deze zin weglaten dan zou je elke Planeswalker ability niet nog een tweede keer maar (nog steeds) maximaal één keer mogen activeren. De bedoeling van de Chain Veil is: 'je mag >nogmaals< één ability per planeswalker activeren alsof het deze beurt nog niet gebeurd is'.

5-7-2014 00:03:00

De wording van die nieuwe Veil uit m15 is vrij onduidelijk. Het lijkt mij dat de bedoeling was dat het limiet van de abilities zou worden verhoogd naar 2 per beurt, niet meer. Maar nu lees ik dat je dus wel oneindig abilities zou kunnen blijven gebruiken.

3-7-2014 19:41:00

Met Ral Zarek kan het ook en heb je een kill. Waarschijnlijk

3-7-2014 18:51:00

Oh holy crap niet goed gelezen. Each pw niet one. Dat maakt m idd stukken beter...

3-7-2014 18:46:00

+1 tezzeret untap veil
+1 Nissa untap 4 land
tap veil
repeat.
je hebt alleen wel een 3de walker nodig om het relevant te maken want anders heb je gewoon een nissa en een tezzeret met infinite loyalty

3-7-2014 18:41:00

Je untapt vier Forests en de +1 van tezzeret die je gebruikt voor je veil. En dan kan je opnieuw Nissa OF tezzeret activeren. Maar hoe wil jij meerdere keren of oneindig planeswalker abilities gebruiken met één veil? Schrijf m maar helemaal uit, ik zie t (nog) niet gebeuren.

Premium lid Nick (127) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-7-2014 12:32:00

Hoezo rekenfoutje? De tezz untapt de veil. En nissa levert je mana. Ervanuit gaan dat je 4 breeding pools en/of andere forests hebt. Ik zie het rekenfoutje niet. Elke andere planeswalker die je neer legt (jace of wat dan ook) kan oneindig abilities gebruiken.

(Nissa en tezz natuurlijk ook, alleen worden hun abilities een beetje geforceerd)

2-7-2014 13:53:00

ik vind het wel een goede mythic.
hopen dat superfriends weer een ding word in standard

Oracle

Legendary Planeswalker - Tezzeret 4

+1: Untap up to two target artifacts.
-X: Search your library for an artifact card with converted mana cost X or less and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
-5: Artifacts you control become artifact creatures with base power and toughness 5/5 until end of turn.

NederMagic FAQ

Vraag: Hoe werken Planeswalkers?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.

Vraag: Is er een wallpaper van Tezzeret?
Antwoord: Ja, die staat hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/1/2008
The first ability can target zero, one, or two artifacts. You may activate it with no targets just to put a loyalty counter on Tezzeret.

10/1/2008
For the second ability, you choose the value of X when you activate it. You don’t look through your library until the ability resolves. (In other words, you can’t look through your library, decide what artifact card you want, and then determine what X is.) You can’t choose an X that’s greater than the number of loyalty counters on Tezzeret.

10/1/2008
The third ability affects all artifacts you control, including artifacts that are already creatures.

10/1/2008
The third ability causes artifacts you control to become creatures in addition to their other card types.

10/1/2009
A noncreature permanent that turns into a creature is subject to the “summoning sickness” rule: It can only attack, and its T abilities can only be activated, if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn.

10/1/2009
The effect from the ability overwrites other effects that set power and/or toughness if and only if those effects existed before the ability resolved. It will not overwrite effects that modify power or toughness (whether from a static ability, counters, or a resolved spell or ability), nor will it overwrite effects that set power and toughness which come into existence after the ability resolves. Effects that switch the creature’s power and toughness are always applied after any other power or toughness changing effects, including this one, regardless of the order in which they are created.

Decktips