spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
17-12-2018 12:50:06 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Steel Overseer informatie
Serie: M11 (M11)
Rarity: Rare M11 Rare
Geef commentaar op Steel Overseer
Steel Overseer komt voor in
Serie Normaal Foil
M11
 -
14,95
 -
34,95
Elspeth vs Tezzeret
 -
14,95    
Kaladesh Inventions
 -
49,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Claesar Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Arnyx (45) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid PR Patiwael (36) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Hans Kazan (23) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Erwin Visscher (36) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
* Dit is het aanbod van Steel Overseer uit M11. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid NederMagic Rules Advisor Shai (Utrecht) (191) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2013
Deze ability target niet, dus Spellskite kan de ability niet redirecten.
Local Moderator Fabian (216) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-8-2013
Vraag:

Kan men dese ability ''absorben'' met een Spellskite?
superchef Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-7-2012
waarom reprintern ze deze niet. hij is zo awesome
Loekie (157) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-7-2012
En unwinding clock combineren met leuke arcbound kaarten zoals: Arcbound Worker Arcbound Crusher etc ^^
Chris Verschoor (Julianadorp) (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-4-2012
Ik heb veel leuke combo's gezien in dit topic, maar eentje nog niet.
Bij deze: Unwinding Clock
Goose (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-7-2011
Even voor de volledigheid mijn eigen kennis checken:

Als je attackers declared, kun je daarna toch gewoon doen met het beest wat je wilt->maar hij blijft als attacker gedeclared. Daarom werkt het ook niet als je hem ná het declaren nog wilt tappen.

Als je defenders declared kun je daarna ook vrolijk tappen, je doet gewoon je combat damage en het beest is ook gewoon geblocked.

Als een van onze vriendelijke regel-guru's dit even kan verifiëren (misschien nog een mooi regeltje erbij )....
Premium lid Official Judge Jelle Zwaan (80) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-7-2011
Wij winnen!
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-7-2011
Je kan dat gewoon doen hoor. Je zegt dat je met hem aanvalt, en daarna kan je hem tappen om hem op te pompen. Niets haalt hem uit het combat.
Jasper (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-7-2011
Ik ben net een 2-headed giant aan het spelen, en mijn team heeft deze dude met een Sword of Vengeance eraan vast. Hij valt aan (met vigilance, dus hij tapt niet), en dan tappen we hem om hem 4/2 te maken. Maar onze tegenstanders zeggen dat het niet mag en dat deze dude uit combat wordt gehaald. Wie heeft er gelijk?
Premium lid NederMagic Rules Advisor Leslie (119) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-3-2011
Daar kan je dus mooi misbruik van maken met bijv Kitchen Finks en een Oran-Rief, the Vastwood. Zo'n toffe combinatie... vooral als je eerst uit moet leggen (overtuigen! ) dat -1/-1 en +1/+1 counters elkaar opheffen.
Premium lid Ajani Rules (Zolder-België) (72) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-11-2010
klopt,
121.2. If a permanent has both a +1/+1 counter and a -1/-1 counter on it, N +1/+1 and N -1/-1 counters are removed from it as a state-based action, where N is the smaller of the number of +1/+1 and -1/-1 counters on it. See rule 704.
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-11-2010
Ja, wanneer een permanent een +1/+1 counter heeft en tegelijktijdig een -1/-1 counter heeft, heffen die 2 elkaar op en heeft de permanent geen counters meer.
Premium lid NederMagic Rules Advisor RegStar, Ambassador (26) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-11-2010
PenPen (Delft) 29-10-2010
floris.. je reageert op een comment van bijna een maand geleden met een verkeerd antwoord.
Neem een koffie of ga slapen .
In magic is het zo dat een -1/-1 counter en een +1/+1 counter elkaar opheffen. Is nu eenmaal een regel dus leef ermee .

is dat zo?
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-11-2010
O yeah, en dan?
Bartel (Leiden) (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-11-2010
Living Plane erbij en al je artifactland krijgt ook counters : )
Meer commentaar >
Steel Overseer | M11
Oracle tekst
Artifact Creature - Construct 1 / 1
T: Put a +1/+1 counter on each artifact creature you control.
Rating na 4 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/15/2010
Steel Overseer is affected by its own ability (assuming that, by the time the ability resolves, you still control Steel Overseer and its types havenít changed). Youíll put a +1/+1 counter on it, as well as on each other artifact creature you control.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Steel Overseer samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Steel Overseer
Zoek decks met Steel Overseer
Steel Overseer toevoegen aan je watchlist:
Versie uit M11 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 23 leden ingelogd op NederMagic.
13423 paginas bekeken sinds 17-12-2018 8:23:14
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.