spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
17-1-2018 16:03:58 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Reverberate informatie
Serie: M11 (M11)
Rarity: Rare M11 Rare
Geef commentaar op Reverberate
Reverberate komt voor in
Serie Normaal Foil
M11
 3
1,00
 -
2,50
M12
 8
1,00
 -
2,50
PD Fire Lightning
 5
1,00    
foil
M13
 1
1,00
 -
2,50
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
casper (12) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid G-men (93) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 2 0
Dominique (4) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid Patrick (101) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
Premium lid Tom S (Almere) (106) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Hans Kazan (23) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
midnight (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
rik Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Maarten (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Sjoey (40) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid stijn BE (37) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Cornholio Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (257) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid JOBtheDUTCH (88) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 1
Teun (27) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
snorlax (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid PR Patiwael (35) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
tico Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Tube (72) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
* Dit is het aanbod van Reverberate uit M11. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Marnix14 (Eindhoven) (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-12-2014
ah ik zie het al in de comments bij harrow. Alsnog bedankt
Premium lid Official Rules Advisor ~Crucifix (Lookky)~ (93) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-12-2014
De copy wordt gewoon op de stack gelegd, dus costs hoef je niet te betalen (je cast de copy immers niet). Je hoeft dus geen extra landje te sacrificen.

Edit: Xander was me voor!
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 11-12-2014
Klopt.

Je kopieert alleen het effect en niet de cost.
Marnix14 (Eindhoven) (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-12-2014
Vraagje: Ik speel een Harrow en copy die vervolgens met deze. Ik hoef geen extra landje te saccen right?
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-11-2014
Je vraagt het alsof deze kaart alleen het target veranderd. =O
Maar de copy die deze kaart van de Counterspell maakt, daarmee kan je de orginele Counterspell inderdaad counteren.
leon (2) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-11-2014
Mag ik in respons op een Counterspell deze casten en dan als nieuwe target de originele Counterspell aanwijzen?
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-8-2014
Daarom moeten ze zo'n ding een keer met Split Second printen, zodat je er 90% van de keren wel wat aan hebt
Casper Slok Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-8-2014
De rest van de info staat gewoon bij de rulings van Mana Short zie ik al.

10/4/2004 Since this is an Instant, your opponent may use Instants in response to the casting of this spell. Note that such spells and abilities will be resolved before the mana pool is emptied by the Mana Short. This makes it useless as a countermeasure for spells. To use it effectively, you need to use it during Upkeep and even then it will not prevent the use of Instant spells and abilities.
10/4/2004 If you play Mana Short in response to a spell, it will have no effect on that spell since the mana has already been paid.
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-8-2014
Sowieso gebruiken mana abilities de stack niet en je kunt ze (nagenoeg) altijd activeren wanneer je wilt, ook tijdens het betalen van een cost. Als je eenmaal betaald hebt voor een cost van een kaart kan die als spell de stack op en kan een Mana Short er niet meer voor zorgen dat je ineens die spell niet meer zou kunnen casten.
Casper Slok Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-8-2014
Dit was mid-game, er lagen zo'n 5-6landjes en ik had een Zhur-Taa Ancient liggen, ik wist dat hij Mana Short had en wilde dus begin van de beurt meteen Grand Abolisher op gooien.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 4-8-2014
Nee. Waarom?

Die ligt al op de stack en resolvet dus gewoon. En komt dus in het spel.

Ik zat me al een beetje af te vragen wat beide spelers precies probeerden te bereiken. Mana Short zal per saldo niet veel gedaan hebben. De landjes die je gebruikt hebt om Grand Abolisher te casten, lagen al getapt, dus daar gebeurt verder niets bijzonders mee. En je mana pool was hoogstwaarschijnlijk al leeg door het betalen voor Grand Abolisher (of je moet meer landjes getapt hebben dan je nodig had), dus daar valt weinig meer aan leeg te maken. Uiteindelijk heeft hij alleen je andere landjes ook getapt.
Casper Slok Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-8-2014
Top, altijd fijn dat snelle antwoorden! Die Grand Abolisher gaat welterug naar de hand toch?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 4-8-2014
Voor de volledigheid: De stack ziet er zo uit:

---TOP
Reverberate
Mana Short
Grand Abolisher
---BOTTOM
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-8-2014
Dat mag gewoon. De Mana Short ligt nog gewoon op de stack en die kopieer je met Reverberate. Reverberate heeft het ook over copy target instant or sorcery SPELL en een spell bestaat alleen op de stack. Dus bij het casten van je Reverberate ziet de stack er zo uit:

-----top-----
Reverberate
Mana Short
-----bottom-----

Nadat de spells resolven zijn idd van beide spelers de landen tapped en liggen de kaarten in de graveyard
Casper Slok Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-8-2014
Een kort vraagje;

Ik speel Grand Abolisher, krijg als reactie Mana Short waar ik dan weer op reageer met Reverberate. Mag dat of ben ik dan al mijn mana al kwijt, of raakt hij dus ook zijn mana kwijt en liggen we allebij tapped out en liggen de Mana Short en Reverberate gewoon in de graveyard?

Bij voorbaat dank.
Meer commentaar >
Reverberate | M11
Oracle tekst
Instant 
Copy target instant or sorcery spell. You may choose new targets for the copy.
Rating na 6 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/15/2010
Reverberate can target (and copy) any instant or sorcery spell, not just one with targets. It doesn’t matter who controls it.

8/15/2010
When Reverberate resolves, it creates a copy of a spell. You control the copy. That copy is created on the stack, so it’s not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. The copy will then resolve like a normal spell, after players get a chance to cast spells and activate abilities.

8/15/2010
The copy will have the same targets as the spell it’s copying unless you choose new ones. You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal).

8/15/2010
If the spell Reverberate copies is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copy will have the same mode. You can’t choose a different one.

8/15/2010
If the spell Reverberate copies has an X whose value was determined as it was cast (like Earthquake does), the copy has the same value of X.

8/15/2010
You can’t choose to pay any additional costs for the copy. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copy too. For example, if a player sacrifices a 3/3 creature to cast Fling, and you copy it with Reverberate, the copy of Fling will also deal 3 damage to its target.

8/15/2010
If the copy says that it affects “you,” it affects the controller of the copy, not the controller of the original spell. Similarly, if the copy says that it affects an “opponent,” it affects an opponent of the copy’s controller, not an opponent of the original spell’s controller.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Reverberate samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Reverberate
Zoek decks met Reverberate
Reverberate toevoegen aan je watchlist:
Versie uit M11 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Rivals of Ixalan (RIX)
Ixalan
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Rivals of Ixalan.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 28 leden ingelogd op NederMagic.
8304 paginas bekeken sinds 17-1-2018 14:19:15

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.