spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
17-1-2018 16:01:50 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Inkmoth Nexus informatie
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Rarity: Rare Mirrodin Besieged Rare
Geef commentaar op Inkmoth Nexus
Inkmoth Nexus komt voor in
Serie Normaal Foil
Mirrodin Besieged
 8
17,95
 2
89,95
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Winant (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 0 1
Premium lid Jasiek (150) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
midnight (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 1
Premium lid Sjoey (40) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Rick Wilbrink (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Elessar Elendil (41) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Benjamin (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Djilan (358) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid crazedspeed (4) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (257) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 1
Local Moderator Huib Raterink (128) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
Official Rules Advisor Ferdidkllr Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
franz (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
TvMoorsel Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Karn (aka Gabriel) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
* Dit is het aanbod van Inkmoth Nexus uit Mirrodin Besieged. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Local Moderator NederMagic Rules Advisor Synod Overseer (Bodegraven) (263) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-2-2016
Modern Infect speelt hem zeker weten ook, net als Affinity. En aangezien Affinity het enige deck was dat enigzins een deuk in de Eldrazi decks sloeg op de Pro Tour stijgt deze dus als een malle.
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-2-2016
Hij wordt in Infect decks gespeeld in Legacy bijvoorbeeld. Wellicht ook in Modern.
David (1) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-2-2016
Blij dat ik er net 2 in mijn collectie vind! Vanwaar eigenlijk deze significante prijsstijging!
TehR Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-8-2013
Erg leuk om te horen, bedankt!
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-8-2013
Ja, die blijven erop liggen. Creature of niet/.
TehR Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-8-2013
Wat nou als ik er met Arcbound's (Ravager or w/e) +1/+1 counters op leg. Die counters blijven er toch wel gewoon als het weer een land is ?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 16-5-2013
Ja en Enchant Lands ook.

Ik bedoelde toen aura's met Enchant Creature.
Bartel (Leiden) (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-5-2013
Tenzij je Darksteel Garrison attacht, die blijft wel liggen. Vind het ngo steedsjammer dat er maar 1 kaart met Fortify is, ik vind het erg flavorvol en leuk.
Gertjanw Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-5-2013
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 16-3-2013
Ja. Als het creature is, kun je er een equipment aan hangen.

Aan het einde van de beurt zal die er dan weer vanaf vallen, omdat het dan geen creature meer is.

(Om die reden is aura's spelen op animated lands in principe niet echt een goed idee.)
dooksma (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-3-2013
kun je deze equippen?
Zanquis Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-3-2012
Wat ik echter niet snap waarom sommige mensen zich druk maken over de stelling: "ALLE permanents hebben summoning sickness, alleen creatures hebben er last van"?
Tuurlijk letterlijk klopt het niet omdat ze geen summoning sickness krijgen als het geen creature is, maar effectief gezien klopt het weer wel en is het vaak makkelijker te onthouden en correct toe te passen voor 90% van de meer casual spelers. Mensen die zich er druk over maken missen volgens mij 'the big picture' en moeten even terug op aarde komen.

Sterker nog: WotC geeft het in hun online spell self ook als dusdanig aan.
Dus zelf zien ze het ook als de meest simpele manier om het uit te leggen.

Zoals iemand het al eens online uitlegde waarom hij deze regel zo mooi vind:
"Het is een model dat in elke situatie het correcte antwoord geeft."

Ik kan me niet 1 spel situatie voorstellen waarbij vasthouden aan dit ezelsbruggetje niet correct is.
Het is een stuk makkelijker voor de minder ervaren spelers dan regel 302.6 letterlijk onthouden.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 6-3-2012
Wat de CompRules over summoning sickness te melden hebben:

302.6. A creature‘s activated ability with the tap symbol or the untap symbol in its activation cost can‘t be activated unless the creature has been under its controller‘s control continuously since his or her
most recent turn began. A creature can‘t attack unless it has been under its controller‘s control continuously since his or her most recent turn began. This rule is informally called the "summoning sickness" rule.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 6-3-2012
Tsja, het is een beetje hoe je het bekijkt.

De officiële lezing is dat creatures summoning sickness hebben en dat ze daarvan last hebben als de betreffende permanent die het creature voorstelt (aangezien het dezelfde kaart is), niet vanaf het begin van je beurt onder jouw control op de battlefield lag.

In de beurt dat je Inkmoth Nexus inspeelt, lag hij er niet vanaf het begin van je beurt, dus als je dan een creature van hem maakt, heeft hij summoning sickness.

Je volgende beurt lag hij er wel vanaf het begin van je beurt, dus als je dan een creature van hem maakt, heeft hij geen summoning sickness.

Maar als je de officieuze lezing als ezelsbruggetje beter kunt onthouden, lijkt me dat ook niet echt een drama.
verwijderd op verzoek (53) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-3-2012
@David en Michel: nee niet weer! Dustin heeft juist bij deze kaart uitgelegd dat dit een misverstand is. Alleen creatures hebben summoning sickness
Meer commentaar >
Inkmoth Nexus | Mirrodin Besieged
Oracle tekst
Land 
T: Add C to your mana pool.
1: Inkmoth Nexus becomes a 1/1 Blinkmoth artifact creature with flying and infect until end of turn. It's still a land. (It deals damage to creatures in the form of -1/-1 counters and to players in the form of poison counters.)
Rating na 6 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Block, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
6/1/2011
If Inkmoth Nexus entered the battlefield this turn and itís not a creature, it can be tapped for mana. If it becomes a creature that turn, it canít attack or be tapped for mana.

6/1/2011
If youíve controlled Inkmoth Nexus continuously since your most recent turn began and it becomes a creature, it can attack or be tapped for mana.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Inkmoth Nexus samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Inkmoth Nexus
Zoek decks met Inkmoth Nexus
Inkmoth Nexus toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Mirrodin Besieged / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Rivals of Ixalan (RIX)
Ixalan
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Rivals of Ixalan.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 29 leden ingelogd op NederMagic.
8157 paginas bekeken sinds 17-1-2018 14:19:15

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.