Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Crookclaw Transmuter

Serie: Time Spiral (TSP)

Rarity: Common Time Spiral Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Conspiracy
 8
0,15
 -
0,40
Jumpstart        
Time Spiral
 8
0,15
 4
0,40
Time Spiral Remastered
 6
0,15
 -
0,30
Crookclaw Transmuter | Time Spiral

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40 (4x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-10-2016 13:02:00

Het wordt pas echt leuk als ik dan ook de vraag beantwoord. Iemand vroeg een keer of ik in mezelf aan het praten was.

15-10-2016 09:23:00

Jazeker! Hij is inmiddels 1/7 en telt nog steeds als attacking, wat aan beide condities van Puncturing Light voldoet.

Sidenote: het blijft reteverwarrend om een vraag te zien van Xander terwijl we ook Modje Xander rond hebben lopen.

15-10-2016 09:17:00

Vraagje,

Stel je tegenstander valt aan met een 7/1 met bijv haste en je legt Crookclaw Transmuter op tijdens hij aanvalt.

Mag je hem nadat je dat gedaan hebt afmaken met de kaart Puncturing Light?

Oracle

Creature - Bird Wizard 3 / 1

Flash (You may cast this spell any time you could cast an instant.)
Flying
When Crookclaw Transmuter enters the battlefield, switch target creature's power and toughness until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Effects that switch power and toughness apply after all other effects that change power and/or toughness, regardless of which effect was created first.

4/15/2013
Switching a creature’s power and toughness twice (or any even number of times) effectively returns the creature to the power and toughness it had before any switches.

Decktips