Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Ice Cage

Serie: M11 (M11)

Rarity: Common M11 Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
M10
 8
0,15
 1
0,40
M11
 8
0,15
 -
0,40
M12
 6
0,15
 4
0,40
Ice Cage | M11

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen

Er is nog geen commentaar geplaatst.
Wees de eerste en klik op die knop hierboven! Doe het!
Je kunt vragen stellen of gewoon een opmerking plaatsen.

Oracle

Enchantment - Aura 

Enchant creature
Enchanted creature can't attack or block, and its activated abilities can't be activated.
When enchanted creature becomes the target of a spell or ability, destroy Ice Cage.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/1/2009
If the enchanted creature becomes the target of a spell or ability, Ice Cage’s ability triggers and is put on the stack on top of that spell or ability. Ice Cage’s ability will resolve (causing Ice Cage to be destroyed) first.

6/8/2016
Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keywords are activated abilities and will have colons in their reminder text.

Decktips