Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Repel the Darkness

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Common Rise of the Eldrazi Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 3
0,15
 2
0,30
Ultimate Masters
 8
0,15
 -
0,25
Zendikar vs Eldrazi
 7
0,15    
Repel the Darkness | Rise of the Eldrazi

 Op voorraad 

€ 0,15 (3x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,30 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
29-10-2010 11:09:00

Het deckje is af: hier

29-10-2010 10:37:00

Ik ga hier eens een deckje mee maken.
Met Hoofprints of the Stag, Venser, the Sojourner, Bonded Fetch en meer van dat soort kaarten.

22-4-2010 13:04:00

Niemand verder iets over dit witte powerhuisje?? Een van de beste witte uit de set..

22-4-2010 03:37:00


Als er 1 kaart had moeten zijn...

Ik vind m echt wel goed

Oracle

Instant 

Tap up to two target creatures.
Draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
You may target zero, one, or two creatures. The creatures don’t need to be untapped.

6/15/2010
If you target zero creatures, Repel the Darkness can’t be countered for having no legal targets. When it resolves, all that happens is that you draw a card.

6/15/2010
If you target one creature and that target is illegal as Repel the Darkness resolves, the spell doesn’t resolve. You don’t draw a card.

6/15/2010
If you target two creatures and they’re both illegal as Repel the Darkness resolves, the spell doesn’t resolve; you don’t draw a card. If just one is illegal, the spell does resolve; the remaining legal target becomes tapped (if it’s untapped at that time) and you draw a card.

Decktips