Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 12,95 | 24,95 | ||
Zendikar vs Eldrazi | 11,95 |
Prijs:
€ 12,95
FOIL
€ 24,95
Omdat Kiki tokens maakt? Of omdat je dan 2 Annihilator extra krijgt? Dan speel ik liever een Kozilek ernaast hoor..
Hard met Kiki-Jiki, Mirror Breaker.
Wie zegt dat het een het ander uitsluit? Ik bedoel, je moet toch een manier hebben om It in je grafbak te krijgen
Om eerlijk te zijn, zou ik hem zelf dan liever reanimaten. Dan is blijft IT tenminste liggen.
Deze schreeuwt gewoon om Sneak Attack
@ control sorcerer
Als je met een echt eldrazi dek speelt, gebruik je natuurlijk Artisan of Kozilek
ja want later in edh geven ze gewoon 2 van die 10 landjes
Reanimate was idd bedoelt als deck niet als kaart.
En deze is juist in het begin van het spel beter. Dan kan je oppo bijna niets opleggen omdat het dan bij jou in het spel komt.
Exhume maybe?
Jaaaaaa, beurt twee naar 8 levens terwijl deze later in het spel beter is!
Deze komt in je graveyard =D
reanimate!
In EDH misschien wel, daar kan veel even dik of dikker zijn dan jouw Eldrazi
Maar goed, maar het maakt niet heel veel uit dat je alle kaarten van je tegenstander krijgt als jij een Annihilator 3 Eldrazi hebt en hij 3 permanents...
lol, mijn poging om Mike credit te geven voor Balance en Cataclysm werd geweigerd door nedermagic..
Las net op de site van wizards ook een lekkere combo met deze:
speel Razia’s Purification waardoor iedereen alles behalve 3 permanents moet saccen, jij krijgt je tegenstanders sacvoer. Daarna val je aan met It That Betrays en krijg je 2 van de 3 dingen die hij overheeft..Cataclysm en Balance zijn ook wel leuk zoals al opmerkte.
Creature - Eldrazi 11 / 11
Annihilator 2 (Whenever this creature attacks, defending player sacrifices two permanents.)
Whenever an opponent sacrifices a nontoken permanent, put that card onto the battlefield under your control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
Annihilator abilities trigger and resolve during the declare attackers step. The defending player chooses and sacrifices the required number of permanents before they declare blockers. Any creatures sacrificed this way won’t be able to block.
6/15/2010
If a creature with annihilator is attacking a planeswalker, and the defending player chooses to sacrifice that planeswalker, the attacking creature continues to attack. It may be blocked. If it isn’t blocked, it simply won’t deal combat damage to anything.
6/15/2010
The second ability triggers whenever an opponent sacrifices a nontoken permanent for any reason, not just due to the annihilator ability.
6/15/2010
It doesn’t matter whose graveyard the permanent is put into, only that it was last controlled by, and sacrificed by, an opponent.
6/15/2010
If an opponent sacrifices a nontoken permanent as part of paying the cost of a spell or ability, the second ability triggers and goes on the stack on top of it. This ability will resolve, causing you to return the card to the battlefield before the other spell or ability resolves.
6/15/2010
When the second ability resolves, you must return the card to the battlefield, even if you don’t want to.
6/15/2010
If an opponent sacrifices an Aura, you’ll choose what it enchants as you return it to the battlefield. No player can respond to the choice. Since an Aura doesn’t target anything if it isn’t cast as a spell, you can enchant a permanent with shroud this way.
6/15/2010
If the sacrificed permanent that caused the second ability to trigger somehow leaves the graveyard before the ability resolves (possibly because it was returned to the battlefield by the ability of another It That Betrays), the ability simply won’t do anything when it resolves.
Decktips