spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
14-11-2019 5:15:28 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
It That Betrays informatie
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare
Geef commentaar op It That Betrays
It That Betrays komt voor in
Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 -
10,95
 -
24,95
Zendikar vs Eldrazi
 2
9,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Illus. Thijs Jager (45) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Ted (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Jacinto (47) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (263) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Official Rules Advisor Boris (Diemen/Amsterdam) (58) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Jeroen S. (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Bally (37) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Paul (4) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Aloaky (25) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van It That Betrays uit Rise of the Eldrazi. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
leon (2) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-12-2015
Ik ga eens kijken hoe deze het in mijn Solíkanar the Swamp King commander deck doet. Er zit een hoop ramp in (Cabal Coffers, Magus of the Coffers, Caged Sun, dus casting cost moet te doen zijn. En anders kunnen we 'm gewoon het spel in cheaten met een Victimize oid. Zal mij benieuwen of ik meer aan It heb dan aan mijn Grave Betrayal.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2015
Het antwoord is helaas alleen Nee.

---
CR 810. Two-Headed Giant Variant

810.7b Any one-shot effect that refers to the "defending player" refers to one specific defending player, not to both of the defending players. The controller of the effect chooses which one the spell or ability refers to at the time the effect is applied. [...]
---


Of zie ook de rulings rechts:

"In a Two-Headed Giant game, the controller of an attacking creature with annihilator chooses which of the defending players is affected by the ability. Only that player sacrifices permanents. The choice is made as the ability resolves; once a player is chosen, it's too late for anyone to respond."
Rott Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-7-2015
Wanneer je met met dit creature aanvalt in 2HG moeten beide tegenstanders dan ieder twee permanents saccen? Ik neem aan van wel.
PenPen (Delft) (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3-9-2012
Korte versie: je mag zelf kiezen.
Langere versie:
Ze triggeren allebei tegelijk namelijk wanneer summuner's egg de graveyard raakt.
In zo'n geval kijk je eerst naar de APNAP (active player, non-active player) regel. Die is hier niet van toepassing omdat jij zelf beide triggers controlled.
En van alle triggers die tegelijkertijd afgaan en dezelfde controller hebben kiest de controller de volgorde.
Premium lid Rembrandt (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3-9-2012
Ik heb een deck idee waarbij ik een Grave Pact en een Summonerís Egg in play heb en It That Betrays onder de Summonerís Egg ligt. Als het ei dan van play naar een graveyard gaat, wat gebeurt er dan? Mag ik dan kiezen of eerst de ability van het ei triggert en daarna pas die van m'n gravepackt? Of is er een bepaalde regel die zegt in welke volgorde het moet gebeuren?
Premium lid Fritzer (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 9-5-2012
deze + All Is Dust lijkt me ook wel wat in multiplayer...
Ferdinand (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 20-3-2012
OKe, nice , want ik heb nog meer van die leuke kaarten die annihilator hebben, zelfs 1tje met 6, muhaha

bedankt voor het antwoord
Official Rules Advisor Shazu - Dordrecht (35) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-3-2012
1) Als je aanvalt moet de tegenstander 2 permanents sacrificen (mogen ook tokens zijn).

2) als je tegenstander een non-token permanent sacrificed krijg jij die vervolgens into play

Conclusie: alles wat je tegenstander sacrificed voor de annihilator krijg jij op de battlefield, op voorwaarde dat het geen tokens waren. En dat is omdat tokens verdwijnen zodra ze de battlefield verlaten, niet omdat ze niet sacrificed kunnen worden.
Ferdinand (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-3-2012
Als ik hiermee aanval, krijg ik dan de twee gesactte nontokens parmenants van mn tegenstander ?

Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 20-2-2012
Je kan Emrakul Goryoís Vengeance doen. Lijkt me beter dan met deze knaap.
David (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 20-2-2012
Modern Reanimate bestaat niet echt. In elk geval niet als tier deck voor zover ik weet.
DutchSqueeze Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 19-2-2012
Tainted ∆ther is wel grappig opzich.

Lijkt mij wel een erg goede kaart als je hem in het spel kan sneaken omdat hij geen shuffle ability heeft.
Wordt hij gespeelt in Modern Reanimate?
Premium lid Official Rules Advisor ~Crucifix (Lookky)~ (93) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-9-2011
Kozilek hoeft geen kopie, die ragt gewoon harder.. als je op kan brengen kan je kozilek ook hardcasten..
Premium lid FearDot (35) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-9-2011
Idd, kozilek kan niet, maar deze wel
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 21-9-2011
Wat een Legend is..
Meer commentaar >
It That Betrays | Rise of the Eldrazi
Oracle tekst
Creature - Eldrazi 11 / 11
Annihilator 2 (Whenever this creature attacks, defending player sacrifices two permanents.)
Whenever an opponent sacrifices a nontoken permanent, put that card onto the battlefield under your control.
Rating na 5 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
6/15/2010
Annihilator abilities trigger and resolve during the declare attackers step. The defending player chooses and sacrifices the required number of permanents before they declare blockers. Any creatures sacrificed this way wonít be able to block.

6/15/2010
If a creature with annihilator is attacking a planeswalker, and the defending player chooses to sacrifice that planeswalker, the attacking creature continues to attack. It may be blocked. If it isnít blocked, it simply wonít deal combat damage to anything.

6/15/2010
The second ability triggers whenever an opponent sacrifices a nontoken permanent for any reason, not just due to the annihilator ability.

6/15/2010
It doesnít matter whose graveyard the permanent is put into, only that it was last controlled by, and sacrificed by, an opponent.

6/15/2010
If an opponent sacrifices a nontoken permanent as part of paying the cost of a spell or ability, the second ability triggers and goes on the stack on top of it. This ability will resolve, causing you to return the card to the battlefield before the other spell or ability resolves.

6/15/2010
When the second ability resolves, you must return the card to the battlefield, even if you donít want to.

6/15/2010
If an opponent sacrifices an Aura, youíll choose what it enchants as you return it to the battlefield. No player can respond to the choice. Since an Aura doesnít target anything if it isnít cast as a spell, you can enchant a permanent with shroud this way.

6/15/2010
If the sacrificed permanent that caused the second ability to trigger somehow leaves the graveyard before the ability resolves (possibly because it was returned to the battlefield by the ability of another It That Betrays), the ability simply wonít do anything when it resolves.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met It That Betrays samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op It That Betrays
Zoek decks met It That Betrays
It That Betrays toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Rise of the Eldrazi / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Spoilers
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Throne of Eldraine.
spacer
devider
Er zijn nu 1 leden ingelogd op NederMagic.
16314 paginas bekeken sinds 13-11-2019 20:16:11
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.