spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
24-10-2018 1:08:26 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Bear Umbra informatie
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare
Geef commentaar op Bear Umbra
Bear Umbra komt voor in
Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 4
6,95
 -
14,95
Commander 2018
 -
4,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Jacinto (47) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Claesar Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (258) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Official Rules Advisor Jan (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid KansLooz (48) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Take (Amsterdam) (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Mabir (7) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Kenta (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Marnix de Jong (49) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Frank Giese (7) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
August221 Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 1
Thallid (Almere) (23) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid bart meus (38) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid PR Patiwael (36) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7 0
* Dit is het aanbod van Bear Umbra uit Rise of the Eldrazi. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2-6-2015
Dan mag je kiezen welke ervan af valt. En de andere blijft erop zitten.

Zie ook de rulings: "If a permanent you control is enchanted with multiple Auras that have totem armor, and the enchanted permanent would be destroyed, one of those Auras is destroyed instead -- but only one of them. You choose which one because you control the enchanted permanent."

Dit komt omdat het beide replacement effects zijn die invloed hebben op een permanent van jou en dan mag jij bepalen in welke volgorde je ze wilt toepassen, of per saldo welke van de twee je wilt toepassen, want als je er een toegepast hebt, doet de ander niks meer omdat die niks meer te vervangen heeft (omdat de permanent niet meer kapot dreigt te gaan).
Premium lid Tijs (58) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2-6-2015
Ik speelde deze laatst tegelijkmet een andere umbra versie op een beest en werd mijn beest dood gemaakt.
nu vroegen we ons af gaan dan alle totem armors tegelijk of valt er maar 1 van het beest af??
blistercoil Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-5-2015
neen, je bruma is dan al aan het aanvallen wanneer deze in het spel komt.
Abilities die zeggen "Whenever ... attacks" triggeren op het van 'niet aanvallend' naar 'aanvallend' gaan.
Premium lid Djilan (367) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-5-2015
stel dat je deze in je hand hebt en je valt aan met Bruna, Light of Alabaster. je legt deze op Bruna, mag je dan nog je landjes untappen?
Official Rules Advisor LarsM (18) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-6-2013
Hoe is dit te duur? Die untap ability en de Totem armor maken het die 4 mana helemaal waard.
jbmagic2310 Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-5-2013
Meestal net iets te duur om echt speelbaar te zijn
Stefan Förch (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 15-1-2011
Deze net gedraft met Wildheart Invoker... 2x +5/+5 komt hard...
Marnix14 (Eindhoven) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-5-2010
ook een leuke kaart icm Wake Thrasher.
shadow of dream Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
of gewoon een Hellkite Charger met deze spellen
Premium lid Hanssie (134) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
Beide triggers komen op de stack en je hebt gewoon tijd om te reageren op de tweede als de eerste is geresolved.
Shivan Dragon Master (94) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
ja maar je mag toch niet untappen, en dan alles tappen voor mana en dan weer untappen?

Premium lid NederMagic Rules Advisor Johan ~Cuchulain~ Kloosterman (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
Ja, dat mag inderdaad.
Krijt Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
Als ik twee van deze dingen op een beestje heb, of als ik twee beesten met elk een umbra heb, mag ik dan mijn landjes twee keer untappen? (Zou niet weten waarom niet eigenlijk, maar wil het graag zeker weten. )
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
Of leg hem onder omnath= ie gelijk beschermd en kan ie aanvallen en opnieuw groter worden!
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-4-2010
Deze kan rechtstreeks in een elf deckje.. stel je voor ff je Gaeaís Cradle 2x gebruiken in 1 beurt
Meer commentaar >
Bear Umbra | Rise of the Eldrazi
Oracle tekst
Enchantment - Aura 
Enchant creature
Enchanted creature gets +2/+2 and has "Whenever this creature attacks, untap all lands you control."
Totem armor (If enchanted creature would be destroyed, instead remove all damage from it and destroy this Aura.)
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
6/15/2010
Totem armorís effect is mandatory. If the enchanted permanent would be destroyed, you must remove all damage from it and destroy the Aura that has totem armor instead.

6/15/2010
Totem armorís effect is applied no matter why the enchanted permanent would be destroyed: because itís been dealt lethal damage, or because itís being affected by an effect that says to ďdestroyĒ it (such as Doom Blade). In either case, all damage is removed from the permanent and the Aura is destroyed instead.

6/15/2010
If a permanent you control is enchanted with multiple Auras that have totem armor, and the enchanted permanent would be destroyed, one of those Auras is destroyed instead - but only one of them. You choose which one because you control the enchanted permanent.

6/15/2010
If a creature enchanted with an Aura that has totem armor would be destroyed by multiple state-based actions at the same time the totem armorís effect will replace all of them and save the creature.

6/15/2010
If a spell or ability (such as Planar Cleansing) would destroy both an Aura with totem armor and the permanent itís enchanting at the same time, totem armorís effect will save the enchanted permanent from being destroyed. Instead, the spell or ability will destroy the Aura in two different ways at the same time, but the result is the same as destroying it once.

6/15/2010
Totem armorís effect is not regeneration. Specifically, if totem armorís effect is applied, the enchanted permanent does not become tapped and is not removed from combat as a result. Effects that say the enchanted permanent canít be regenerated (as Vendetta does) wonít prevent totem armorís effect from being applied.

6/15/2010
Say you control a permanent enchanted with an Aura that has totem armor, and the enchanted permanent has gained a regeneration shield. The next time it would be destroyed, you choose whether to apply the regeneration effect or the totem armor effect. The other effect is unused and remains, in case the permanent would be destroyed again.

6/15/2010
If a spell or ability says that it would ďdestroyĒ a permanent enchanted with an Aura that has totem armor, that spell or ability causes the Aura to be destroyed instead. (This matters for cards such as Karmic Justice.) Totem armor doesnít destroy the Aura; rather, it changes the effects of the spell or ability. On the other hand, if a spell or ability deals lethal damage to a creature enchanted with an Aura that has totem armor, the game rules regarding lethal damage cause the Aura to be destroyed, not that spell or ability.

6/15/2010
When the enchanted creature attacks, all lands controlled by that creatureís controller (who is not necessarily the Auraís controller) untap.

7/1/2013
Totem armor has no effect if the enchanted permanent is put into a graveyard for any other reason, such as if itís sacrificed, if itís legendary and another legendary permanent with the same name is controlled by the same player, or if its toughness is 0 or less.

7/1/2013
If a creature enchanted with an Aura that has totem armor has indestructible, lethal damage and effects that try to destroy it simply have no effect. Totem armor wonít do anything because it wonít have to.

7/1/2013
Say you control a permanent enchanted with an Aura that has totem armor, and that Aura has gained a regeneration shield. The next time the enchanted permanent would be destroyed, the Aura would be destroyed instead - but it regenerates, so nothing is destroyed at all. Alternately, if that Aura somehow gains indestructible, the enchanted permanent is effectively indestructible as well.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Bear Umbra samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Bear Umbra
Zoek decks met Bear Umbra
Bear Umbra toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Rise of the Eldrazi / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica (GRN)
Magic 2019 (M19)
Dominaria (DOM)
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 12 leden ingelogd op NederMagic.
9110 paginas bekeken sinds 23-10-2018 21:23:14
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.