spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-2-2019 20:24:03 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Bazaar Trader informatie
Serie: Worldwake (WWK)
Rarity: Rare Worldwake Rare
Geef commentaar op Bazaar Trader
Bazaar Trader komt voor in
Serie Normaal Foil
Worldwake
 6
1,00
 -
2,50
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Maarten (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Global Moderator Official Rules Advisor Arjan Kuijper (Zaandam) (246) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Stein (49) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Peter (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Kenta (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
NoParanoia (7) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
Premium lid G-men (94) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Arjen Hoekstra (226) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
midnight (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Cornholio Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Roald (73) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Tony (46) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid R. Woutersen (Utrecht/Apeldoorn) (209) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6 0
Premium lid wouter (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Ivo Bos (Rotterdam) (88) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Wesley (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Bazaar Trader uit Worldwake. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid tilburgs82 (4) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-10-2015
@ Bram

Dan gebruik je toch Zedruu the Greathearted?
- = Bram = - Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-8-2015
Jammer dat deze niet met enchantments werkt. Zeker met Demonic Pact
Premium lid Bert (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-7-2015
Thnx voor de tips, daar had ik nog niet aan gedacht.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-7-2015
Let er dan dus wel op dat de blink-kaart de kaart returnt "under your control". Een Momentary Blink heb je bijvoorbeeld niks aan.

Je hebt by the way nog Conjurerís Closet.
Premium lid Bruxonn (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-7-2015
Je kunt kaarten gaan blinken nadat je ze tijdelijk hebt overgenomen, maar dan zit je qua kleuren meer in . (Denk aan Zealous Conscripts samen met Cloudshift)
Premium lid Bert (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-7-2015
Vraagje, ik ben bezig met een deck met veel Mark of Mutiny's en vergelijkbare kaarten wil ze dan permanent overnemen met deze maar ik vroeg me af of er in rood alternatieve kaarten zijn die hetzelfde doen (beesten permanent overnemen)?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-10-2014
Waar heb je vandaan dat het een delayed trigger is? Er staat geen When, Whenever of At, dus het is GEEN trigger, laat staan een delayed trigger. Een "until end of turn" effect is heel wat anders.

Je geeft het creature gewoon aan jezelf. Er zijn dan twee control effecten actief, 1 tijdelijk tot het einde van de beurt (met een oudere timestamp) en 1 permanent (met de nieuwste timestamp), waarbij degene met de nieuwste timestamp wint, maar dat maakt gedurende de rest van de beurt niks uit. Aan het einde van de beurt is er echter nog steeds 1 actief, namelijk de permanente, dus blijft het creature van jou.

@Leo: Aan een tegenstander geven is geen goed idee, want hij bouncet dan niet terug... Stel als je dat zou doen, dan loopt aan het einde van de beurt jouw tijdelijke control effect af, maar die deed toch al niks meer, omdat die van Bazaar Trader de nieuwste timestamp heeft (want als laatste gespeeld). Dus er is dan aan het einde van de beurt nog 1 effect actief dat ervoor zorgt dat het creature permanent van je tegenstander is.
Roel 'TheFrog' van Lin (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-10-2014
Nee, dat werkt helaas niet zo... Als je hem overneemt tot het eind van de beurt, is dat een delayed trigger. Maar als hij niet meer van jou is kan je die trigger niet meer uitvoeren.
-EDIT-
Ik dacht dat Bazaar Trader altijd aan een opponent gaf... Als je jezelf target dan blijf je het creature wel houden, omdat je dan de delayed trigger overschrijft.

Wat wel werkt, en volgens mij ook permanent, is het creature aan een derde persoon geven, die heeft dan dat creature zolang die in play blijft.
Leo Jansen Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-10-2014
deze werkt toch met dergelijke kaarten als Act of Treason,Mark of Mutiny enzo? je neemt m over tot eind vd beurt, geeft het aan de tegenstander waardoor hij terugbounct naar jou.
Jouke (11) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-12-2012
Oké, zoals is ik dacht. Hartelijk bedankt voor de snelle reactie!
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-12-2012
Ze blijven eronder liggen maar de andere speler wordt niet ineens de controller van de aura´s en equipments.
Jouke (11) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-12-2012
Korte vraag: als ik een creature "weggeef" met Bazaar Trader, word deze speler dan ook controler van eventuele enchantments of equipments die er aanhangen? Bedankt alvast!
Premium lid NederMagic Rules Advisor RegStar, Ambassador (26) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-10-2012
ooh maar dat maakt niks uit, zo'n elaborate kill voor iemand zijn wel stylepunten waard in edh
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-10-2012
Ja maar je hebt niet automatisch gewonnen als je nog maar 1 speler weg hebt...
Premium lid NederMagic Rules Advisor RegStar, Ambassador (26) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-10-2012
Ook n multiplayer ben je dood als je geen kaart kunt rapen omdat je library weg is
Meer commentaar >
Bazaar Trader | Worldwake
Oracle tekst
Creature - Goblin 1 / 1
T: Target player gains control of target artifact, creature, or land you control.
Rating na 3 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
3/1/2010
This effect has no duration. The targeted player retains control of the targeted permanent until the game ends, the permanent leaves the battlefield, or an effect causes someone else to gain control of it.

3/1/2010
If either the targeted player or the targeted permanent is an illegal target by the time the ability resolves, the ability does nothing. The player wonít gain control of the permanent.

3/1/2010
You may target yourself with Bazaar Traderís ability. Normally, this wonít have any visible effect. However, the ability would override an effect with a limited duration that gave you control of a permanent. For example, if you temporarily gained control of a creature with Act of Treason, targeting yourself and that creature with Bazaar Traderís ability would then cause you to gain control of the creature indefinitely.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Bazaar Trader samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Bazaar Trader
Zoek decks met Bazaar Trader
Bazaar Trader toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Worldwake / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 23 leden ingelogd op NederMagic.
4848 paginas bekeken sinds 20-2-2019 18:42:01
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.