Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Arcbound Ravager

Serie: Kaladesh Inventions (MPS)

Rarity: Mythic Kaladesh Inventions Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Darksteel
 6
15,95
 -
89,95
Kaladesh Inventions
 -
59,95    
Modern Masters
 -
14,95
 -
29,95
Arcbound Ravager | Kaladesh Inventions

Prijs:

€ 59,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
26-1-2021 18:30:00

Ha, m'n rando kaart van de dag. Ik word soms nog steeds badend in het zweet wakker, als ik denk aan Standard tijdens Mirrodin. Ik was nieuw, ik ging naar de lokale sjoelclub (daar zat de FNM) om eens een standard toernooi te spelen. Volgens mij was dit letterlijk net voordat de bans kwamen (de beste man speelde ook 4 Disciples). Onnodig om te zeggen dat ik toen maar besloot om het gewoon casual te houden, daar was als 12-jarige destijds niet zo veel tegen te doen XD

PS: De Secret Lair versie is erg vet. Blij dat ik die laatst heb kunnen bemachtigen ^^

leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-12-2018 09:16:00

Jammer dat deze zo prijzig is. Ik zou 'm graag in mijn Sydri, Galvanic Genius deck willen spelen. Hij is misschien niet zo goed in EDH als in bijv. Modern, maar toch.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-10-2014 08:23:00

Wat je kortweg moet onthouden, is dat je alleen wegstreept als het creature niet doodgaat.

Als het creature doodgaat (door de -1/-1 counters), is het te laat om weg te strepen en dus had het creature dan zowel +1/+1 counters als -1/-1 counters. En dus mag je voor Modular de +1/+1 counters verplaatsen.

Rob S (7) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-10-2014 00:56:00

Stel je Ravager heeft 5 +1/+1 counter, en hij krijgt 5 -1/-1 counters, dan kan je 5 +counters verschuiven.

Als je Ravager eerst 4 -1/-1 counters krijgt, vervolgens nog een extra -1/-1 counter, dan houd je er voor dat hij dood gaat 1 +counter over, en mag je er dus 1 verplaatsen.

28-10-2014 23:52:00

Normaal gesproken strepen we +1+1 counters weg tegen -1-1 counters.
Ik geloof zelfs dat dit ook in de regels staat, maar vraag mij niet waar.

moet dat bij dit creature ook, gezien de officiële rulings?



9/25/2006 If this creature gets enough -1/-1 counters put on it to cause its toughness to be 0 or less (or the damage marked on it to be lethal), modular will put a number of +1/+1 counters on the target artifact creature equal to the number of +1/+1 counters on this creature before it left the battlefield.

Pim (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-8-2013 20:25:00

dan maakt het inderdaad niet uit en dus duidelijk antwoord op mijn vraag.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-8-2013 20:16:00

Dat target heb je sowieso niet.

De triggers gaan tegelijk op de stack. Op dat moment moet je targets aanwijzen (voor beide triggers). Nog vóórdat er uberhaupt eentje resolvet.

Dan maakt de volgorde toch niet uit? Dat token is er sowieso nog niet.

(Je mag inderdaad de volgorde van de triggers bepalen, maar dat gaat je dus niet helpen.)

Pim (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-8-2013 20:12:00

Stel ik heb een Arcbound Ravager en een Myr Sire, en mijn tegenstander cast een Supreme Verdict.
Mag ik dan de zelf de volgorde van op de stack gaan bepalen, zodat ik eerst de Arcbound Ravager en dan pas de Myr Sire op de stack leg en zo een token krijg met daarop de counters?
Of gebeurd het tegelijk en heb je dus geen target met de modular trigger van de Arcbound Ravager?

thnx pim

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
25-6-2013 14:13:00

Klopt. De activated ability doet dan inderdaad niks meer tijdens het resolven. En Modular triggert inderdaad echter wel.

25-6-2013 14:11:00

Maar de Ravager is al weg als hij een +1/+1 counter zou krijgen, dus die mag je niet op een andere creature leggen, toch? (wel alle andere counters die er eventueel al op liggen op het moment dat je hem sact)

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
25-6-2013 12:55:00

Ja, het is tenslotte een artifact.

25-6-2013 12:52:00

kan je arcbound aan zichzelf saccen?

30-5-2013 09:54:00

Dat gaat money's kosten!

Drake (49) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-5-2013 14:55:00

Daaiium, die ziet er nice uit.

29-5-2013 12:39:00

Nee deze hier

Wat leidt tot:

Oracle

Artifact Creature - Beast 0 / 0

Sacrifice an artifact: Put a +1/+1 counter on Arcbound Ravager.
Modular 1 (This enters the battlefield with a +1/+1 counter on it. When it dies, you may put its +1/+1 counters on target artifact creature.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/25/2006
If this creature gets enough -1/-1 counters put on it to cause its toughness to be 0 or less (or the damage marked on it to be lethal), modular will put a number of +1/+1 counters on the target artifact creature equal to the number of +1/+1 counters on this creature before it left the battlefield.

Decktips