Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Incremental Growth

Serie: Lorwyn (LRW)

Rarity: Uncommon Lorwyn Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Khans of Tarkir
 4
0,15
 -
0,50
Lorwyn
 8
0,15
 -
0,50
Modern Masters
 8
0,15
 1
0,50
Incremental Growth | Lorwyn

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,50

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-10-2014 22:38:00

Je moet drie creatures kiezen als je deze wilt kunnen spelen:

- Jij hebt 1 creature en je opp ook 1: Je kan hem niet spelen
- Jij hebt 1 creature en je opp 2: Je kan hem wel spelen, maar dan krijgen de beesten van je opp ook counters

9-10-2014 22:30:00

Wat gebeurt er als ik maar één creature heb? Krijgt hij dan één counter, of mag ik zelf kiezen of ie er één, twee of drie krijgt? En wat gebeurt er als mijn tegenstander ook een creature heeft, en ik minder dan drie? Moet ik dan de creature van mijn tegenstander als één van mijn targets kiezen?

Oracle

Sorcery 

Put a +1/+1 counter on target creature, two +1/+1 counters on another target creature, and three +1/+1 counters on a third target creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

9/20/2014
You must choose three different targets in order to cast Incremental Growth. You decide how many +1/+1 counters each creature will get as part of casting the spell.

9/20/2014
If some of the creatures are illegal targets as Incremental Growth tries to resolve, the remaining legal targets still get the appropriate number of +1/+1 counters. If all targets are illegal, Incremental Growth doesn’t resolve.

Decktips