spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-2-2019 1:55:45 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Austere Command informatie
Serie: Lorwyn (LRW)
Rarity: Rare Lorwyn Rare
Geef commentaar op Austere Command
Austere Command komt voor in
Serie Normaal Foil
Lorwyn
 3
5,95
 -
17,95
Commander 2011
 2
5,95    
Iconic Masters
 -
5,95
 -
17,90
Amonkhet Invocations
 -
29,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Official Rules Advisor TeiZ (Castricum) (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Wouter Vermeer (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Jacinto (47) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (258) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bas Maessen (231) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
XiphiasX (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Sander E (45) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Vick (53) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Official Rules Advisor Jarno Cosijn (Assendelft) (308) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid wouter (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
* Dit is het aanbod van Austere Command uit Lorwyn. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-11-2014
Geen dank, ik doe het graag. =)
Henk D. Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-11-2014
Duidelijk, dan weet ik dat ook weer. Zo leer ik elke dag weer bij. Bedankt Sander en Xander
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-11-2014
Xander, bedankt voor de bevestiging, en ook nog eens wat extra info! =D (no sarcasm btw) Ik was RA, met de nadruk op was, maar ik ben weer wat aan het oefenen zodat ik het weer kan worden.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-11-2014
Nee, effecten worden altijd afgewerkt in de volgorde dat ze op de kaart staan en dus niet tegelijkertijd.

Het woordje "then" heeft regeltechnisch geen enkele betekenis. Wordt in voorkomende gevallen alleen maar gebruikt om de wording wat duidelijker te maken.

En verder klopt het ook inderdaad dat de kaarten die ge-destroyed worden op dat exacte moment al naar de graveyard gaan (een destroy-effect werkt dus anders dan lethal damage) en aangezien abilities alleen werkzaam zijn op de battlefield (tenzij expliciet anders vermeld) doet indestructible het dan dus inderdaad niet meer.
Henk D. Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-11-2014
Is dat zo? Lijkt logischer dat beide effecten tegelijk worden afgewerkt omdat er anders 'then' gevolgd door het volgende effect zou moeten staan.
Misschien dat een Judge of NM rules Guru (Xander LotZ) uitsluitsel kunnen geven? Of iemand met de betreffende rulesbook passage die op een kaart met keuzemogelijkheden van toepassing is?
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-11-2014
Een beest met een totem armor overleeft het niet. Je werkt de kaart namelijk af op de volgorde hoe het op de kaart staat.
Dus als je destroy all enchantments en destroy all creatures met cmc 3 of minder kiest, worden eerst alle enchantments gesloopt en dan alle beesten met cmc 3 of minder.
Dat geld dus ook voor een enchantment die een beest Indestructible maakt.

Tenzij Totem Armor weer een compleet apart geval is, zou dit moeten kloppen, want volgens deze redenering zou de Totem Armor kaart al lang en breed in GY moeten liggen voordat hij het destroyen van een beest kan replacen.
NederMagic Rules Advisor Nik de Slachter (Geleen) (28) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-11-2014
Als ik een groen creature heb met een Shield of the Oversoul erop en deze gaat af voor enchantments en creatures (en hij raakt dat creature) sterft ie dan? En als het totem armor was?
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-12-2011
En toch gebruikt wit een ander soort destroy dan rood en zwart; de witte magiërs zelf vinden hun vernietiging altijd gerechtvaardigd (en dat is heel gevaarlijk, de Nazi's vonden hun acties zelf ook zeer gerechtvaardigd). Stone Rain vernietigt een land naar keuze, terwijl Balance alleen Robin Hood speelt en de landrijkste speler op gelijk niveau brengt met de armen. Terror vernietigt een beest naar keuze, WoG vernietigt álle beesten.
Rebuke vernietigt alleen een beest als het jou probeert te benadelen; Smite the Monstrous vind ik wat dat betreft ook meer een zwarte dan een witte kaart, al snap ik op de Plane Innistrad wel waarom hij wit is; alleen vreemd om daar dan dikke Engels mee af te knallen
David (120) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 17-12-2011
Late reactie op een oude post, maar wit is inderdaad nooit per se het goede geweest. Het begon al bij Balance. Veel destructiever dan dat wordt het niet.
Premium lid NederMagic Rules Advisor Johan ~Cuchulain~ Kloosterman (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-5-2011
Volgens mij moet je iets meer Mark Rosewater columns lezen. Wit en zwart zijn al lang niet meer goed en kwaad (als ze dat ooit geweest waren).

Fascisme bijvoorbeeld is wit, en religieus geïnspireerd terreur ook.
Official Rules Advisor Shazu - Dordrecht (35) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-5-2011
Een wite kaart met maar liefst 4 keer het woord destroy.
En dan proberen ze zich nog wel te verkopen als "de goeden".

-Shazu, fervent 'er
Austere Command | Lorwyn
Oracle tekst
Sorcery 
Choose two -
- Destroy all artifacts.
- Destroy all enchantments.
- Destroy all creatures with converted mana cost 3 or less.
- Destroy all creatures with converted mana cost 4 or greater.
Rating na 2 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
11/17/2017
Each of the chosen modes happens sequentially. If a permanent has an ability that triggers whenever it or another permanent is destroyed, it will see permanents destroyed at the same time as it or before it, but not permanents destroyed by later modes.

11/17/2017
If the first and third modes are chosen, an artifact creature with converted mana cost 3 or less will have to be regenerated twice to survive. This is because the modes happen sequentially, and the regeneration “shield” is used up by the first one. (A similar thing happens with most of the other combinations.)

11/17/2017
If a card is exiled “until” another permanent leaves the battlefield, the exiled card returns to the battlefield immediately after that permanent leaves the battlefield during Austere Command’s resolution, and it may be destroyed by a later mode.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Austere Command samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Austere Command
Zoek decks met Austere Command
Austere Command toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Lorwyn / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 3 leden ingelogd op NederMagic.
9187 paginas bekeken sinds 19-2-2019 22:37:15
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.