Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Reroute

Serie: Ravnica (RAV)

Rarity: Uncommon Ravnica Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Ravnica
 6
0,15
 5
1,00
Reroute | Ravnica

 Op voorraad 

€ 0,15 (6x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00 (5x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
14-10-2013 10:47:00

Eens. Echter, Stifle wordt al in genoeg mainboards gespeeld, juist vanwege de huidige meta die je zo adequaat beschrijft . Hoe onwaarschijnlijk ook, kan Reroute allicht her en der na sideboarden een groter verschil maken dan Stifle.

Ik gok dat Reroute voornamelijk aannemelijk kan zijn voor RUG, waar je hem zou kunnen spelen naast een setje Stifles in ruil voor een paar counters ofzo (een Wasteland van je tegenstander Rerouten i.p.v. een kaart van je tegenstander FoW-en verandert de uitgeboarde counters van een 1-voor-2 naar een 2-voor-geen, kan allicht in een mirror heel prettig zijn - RUG draait immers om continue kaartkwaliteit).

En Goblins zou Reroute e.v.t. kunnen gebruiken om hun eigen Cavern of Soulss te beschermen , die hebben immers geen toegang tot Stifle.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik beweer absoluut niet dat deze kaart te aller tijden beter is dan Stifle, ik vind de discussie of dit ding allicht een plek zou kunnen verdienen in een sideboard interessant

14-10-2013 10:10:00

Mana is alles in Legacy. Beter Stifle: heeft meer nut en kan je desnoods een wasteland mee stiflen. Maar ook fetch, annihilator, stormtriggers en wat nog meer.

14-10-2013 09:19:00

Eens, je moet je dan voor gaan bereiden op counterwars. De vraag wordt dan eigenlijk is het mogelijkerwijs slopen van 2 land van je tegenstander voor 2 mana en geen kaart (mits ie resolved, uiteraard) een counterwar waard?

Oh, en het is een autowin zodra je tegenstander z'n Grindstone activeert - die decks spelen doorgaans geen counters. Millt ie mooi zichzelf, lol.

14-10-2013 09:11:00

maar dan word je reroute natuurlijk weer gecounterd

14-10-2013 08:51:00

Ik zit me nu eens hard op af te vragen of dit geen acceptabele sideboard-kaart kan zijn in Legacy, gezien de hoeveelheid Wastelands die gespeeld worden. Als je het voor elkaar krijgt om met deze een Wasteland te {Reroute=}n op een van z'n eigen non-basics heb je feitelijk een twee-voor-geen, daar Reroute zichzelf vervangt. Plus je tegenstander loopt spontaan 2 beurten achter op z'n landdrops.

Gedachten, iemand? Begrijp me niet verkeerd, het is voor mijzelf niet relevant, ik speel zelf Elf! in Legacy, maar vind het een interessant idee .

27-6-2010 13:48:00

En wanneer je deze kaart speel wanneer je wel een target hebt, maar daarna er voor wordt gezorgd dat die target er niet meer is of getarget kan worden.. Dan gaat deze kaart niet door, ook het kaart drawen niet

27-6-2010 12:34:00

Nope, je moet een target aan wijzen, dus als je dat niet kan kan je deze kaart niet spelen.

Premium lid Hein (33) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-6-2010 12:31:00

deze kan toch niet gespeeld worden als er geen target is? dus dat je het alleen voor het kaart pakken speelt.

29-5-2010 09:42:00

En ik kijk natuurlijk ook gelijk in dezelfde set, maar ik dacht: Ik probeer de sets in dezelfde block eens =D
Carom, Cremate en Wildsize komen het dichtst in de buurt xD

29-5-2010 09:37:00

Ik ben 't op zich met je eens, al mag de CMC af en toe wel wat afwijken Zoals met die Zodiac beestjes en die Commands. Ik kijk gelijk naar de kleur, plaatje en abilities/effecten.
Ik keek ook even en ik vond zo'n beetje alleen maar dredge kaarten een had ook draw a card erop staan, maar die had een CMC van 3 en leek totaal niet op Reroute en Remand. Deze was wel groen, en niet blauw of rood.

29-5-2010 01:43:00

Ik vind het lastig te bepalen wanneer iets een cycle is. Voor mij moeten er dan toch wel meerdere overeenkomsten zijn (CMC, bepaalde abilities, etc.)

In dit geval zijn overeenkomsten tussen deze kaart en Remand:
1. Beide hebben het effect "Draw a Card" naast hun normale effect.
2. Beide zijn uncommons uit Ravnica.
3. Beide CMC 2 waarbij de manacost is met de kleur van de spell.

Logischerwijs zoek ik dan op "Draw a Card" in de Ravnica set om een eventuele cycle te vinden. Er zitten wel een paar kaartjes tussen die bovendien de "juiste" manacost hebben, maar dat zijn bijvoorbeeld geen uncommons en al met al kom ik daardoor tot de conclusie dat er geen sprake is van een cycle.

maar goed, ik zit er wel vaker naast, dus waarom nu niet ook XD

29-5-2010 00:12:00

Ja idd xP xP xP
Ik vond het er net uitzien als een interessante cycle Remand en Reroute zijn allebei tof, en zien er vet uit.

29-5-2010

Alhoewel, misschien ook niet, eigenlijk... XD
Zo, dat was nutteloos. >_<

28-5-2010 23:59:00

Je hebt soms ook cycles die maar een paar van de vijf kleuren beslaan. In dit geval hoort Recollect er waarschijnlijk ook bij.

28-5-2010 20:54:00

Ik heb even gekeken naar het Ravnica block en ik kan geen kaarten vinden die voldoende vergelijkbaar zijn. Ik denk dus dat die kaarten niet als cycle bedoeld zijn

Oracle

Instant 

Change the target of target activated ability with a single target. (Mana abilities can't be targeted.)
Draw a card.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/8/2016
Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keywords are activated abilities and will have colons in their reminder text.

Decktips