Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Ogre Marauder

Serie: Betrayers (BOK)

Rarity: Uncommon Betrayers Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Betrayers
 8
0,15
 1
1,00
Ogre Marauder | Betrayers

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
23-1-2012 20:35:00

Deze kaart is i.m.o inderdaad leuk om te spelen, het komt er op neer dat het vaak een één creature voor twee creature trade is!

Jammer dat de kaart wat laat in het spel komt, beurt 3 of later. Hierdoor is het bij decks zo als veel Elf, Goblin of Zombie decks een drie mana voor twee kleine creatures of tokens trade.

Maar speel in beurt één Swamp, Dark Ritual, Ogre Marauder dan is deze kaart toch best wel leuk

Leuke uncommon voor casual decks!

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-2-2011 08:13:00

Dit ding is zo lullig goed. Jammer van die 1 Toughness, maar met zijn ability is het toch echt wel te begrijpen. Top Uncommon!

Oracle

Creature - Ogre Warrior 3 / 1

Whenever Ogre Marauder attacks, it gains "Ogre Marauder can't be blocked" until end of turn unless defending player sacrifices a creature.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2/1/2005
Ogre Marauder’s ability requires the defending player to sacrifice a creature as the ability resolves, or Ogre Marauder can’t be blocked for the rest of the turn.

2/1/2005
Attacking with Ogre Marauder a second time would cause a second trigger. If no creature was previously sacrificed, the Marauder already can’t be blocked. Sacrificing a creature for the second trigger will not nullify the first.

Decktips