Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mannichi, the Fevered Dream

Serie: Betrayers (BOK)

Rarity: Rare Betrayers Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Betrayers
 -
0,35
 -
1,25
Mannichi, the Fevered Dream | Betrayers

Prijs:

€ 0,35

Uitverkocht

FOIL 

€ 1,25

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
8-3-2015 00:33:00

Dan kan ik je Granite Gargoyle aanraden, met Mannichi erbij de Shivan Dragon van Tiny Leader!

7-3-2015 21:23:00

Ik ben 'm aan het bouwen voor het Tiny Leaders Commander format.

20-1-2015 18:47:00

Leslie, heb je deze nou al eens als commander gebruikt?

18-7-2013 19:10:00

Dus toch. Bedankt voor het antwoord!

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
18-7-2013 19:03:00

3/4

De volgorde van het layer-systeem is altijd hetzelfde.

Je gaat uit van 1/3.
Vervolgens de relevante bonussen die de power/toughness verhogen/verlagen, +3/+0 in dit geval, tussenresultaat 4/3.
Tenslotte switch je de power en de toughness, eindresultaat 3/4.


(Nádat de ability van Mannichi, the Fevered Dream ge-resolved is, maar vóórdat de trigger van Chandra’s Spitfire ge-resolved is, is hij dus 3/1. Daarna, nádat de trigger van Chandra's Spitfire ge-resolved is, is hij 3/4.)

18-7-2013 18:57:00

Als ik naast Mannichi een Chandra’s Spitfire heb liggen en nadat ik Mannichi's ability gebruikt heb noncombat schade doe op m'n tegenstander, wordt de Spitfire dan een 6/1 of een 3/4?

9-11-2012 11:15:00

Nee, want op het moment dat je de power en thoughness switcht van de Phyrexian Walker is de thoughness 0 en gaat hij dood (state-based action) voordat jij ze kunt saccen aan de Dreadnought.
je kan de trigger van de dreadnought wel counteren met een Stifle bijvoorbeeld, dan hoef je niks te saccen en blijft de dreadnought gewoon liggen

9-11-2012 11:12:00

Is het mogelijk om bij 4 Phyrexian Walker deze kaart te spelen, waarna ik die vier kan opofferen voor een Phyrexian Dreadnought ? Of zijn er nog andere opties om zo'n beest boven te halen, bv, zonder de kosten te betalen? K start nog maar pas en ben dus nog zoekende. Thx!

5-4-2012 14:59:00

Oke cool en gevaarlijk.

5-4-2012 14:51:00

Ja, alles sterft. Het switchen van P/T zit in de allerlaatste layer.

5-4-2012 14:46:00

Als deze Meishin, the Mind Cage in het spel ligt.
En heb 7 kaarten op hand. en switch de power en thoughness gaan dan alles met power 7 of minder dood?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 09:57:00

Nee, een Mass Transmutation! Nee, een About Face! Nee, een Merfolk Thaumaturgist! Eh, oh wacht, allemaal! Maar dan anders!

9-11-2010 01:44:00

Soort Dwarven Thaumaturgist dus.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-11-2010 18:12:00

;; Trinket Package. Slagwurm Armor Etc. |D

Goose (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-11-2010 18:10:00

Wat een hilarische kaart...hier moet toch iets mee te doen zijn in casual.

Serendib Sorcerer, Sudden Spoiling, Daru Spiritualist achtige dingen en zelfs Lignify! Dizzy Spell....
Mm, moet maar eens gaan bouwen

Oracle

Legendary Creature - Spirit 1 / 2

1R: Switch each creature's power and toughness until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Effects that switch power and toughness apply after all other effects that change power and/or toughness, regardless of which effect was created first.

4/15/2013
Switching a creature’s power and toughness twice (or any even number of times) effectively returns the creature to the power and toughness it had before any switches.

Decktips