spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
16-11-2019 22:35:53 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Genju of the Realm informatie
Serie: Betrayers (BOK)
Rarity: Rare Betrayers Rare
Geef commentaar op Genju of the Realm
Genju of the Realm komt voor in
Serie Normaal Foil
Betrayers
 -
2,50
 -
4,95
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Ted (65) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
ronolade (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Kaa (24) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid stijn BE (42) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 1
Official Rules Advisor Roy (178) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Thallid (Almere) (23) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Slive (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid manson (4) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Ronald (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Genju of the Realm uit Betrayers. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-10-2017
Nou, vanwege de manier hoe het layer-systeem werkt, smelten ze in feite wel samen.

Je moet inderdaad wel beide abilities activeren. Hij krijgt niet zo maar infect. Dat kost je wel mana.

Vervolgens worden een aantal dingen overschreven. De power/toughness wordt in beide gevallen naar een vaste waarde gezet, dus daar wint degene met de laatste timestamp. Maar het trample geven en de infect en flying zijn allemaal effecten die een ability geven en er staat nergens dat er abilities weggehaald worden, dus nadat beide abilities ge-resolved zijn, heeft hij infect, flying en trample.
Premium lid Official Rules Advisor Peanut (Zoetermeer) (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-10-2017
Nee. Je landje heeft dan twee activations. DIe van de en van de Genju . Je kan ze na elkaar activeren, maar ze smelten niet samen. Dus je hebt er maar 1 actief.
Teferi, Mage of Zhalfir Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-10-2017
Wat gebeurd er als ik een Inkmoth Nexus enchant....wordt het dan infect damage?
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-6-2017
Ja, scherp. Omdat ik te horen kreeg dat hij de Genju en de Forest zou slopen, heb ik eerlijk gezegd niet de moeite gedaan om dat te checken.

Het verhaal is dus wel van toepassing op End Hostilities of het effect van Bearer of the Heavens.
Premium lid Stijn (129) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-6-2017
Wauw, netjes Marco. Je hebt helemaal gelijk. Tnx!
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-6-2017
Ja, scherp.

Het lijkt een logische redenering dat een permanent een nonland permanent is als het een creature is. Maar dat is alleen geen juiste redenering.

Een permanent is een nonland permanent als het geen land is. En een land creature is een land, dus geen nonland.

Alleen Genju zelf wordt ge-destroyed in dit geval.
Premium lid Marco (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 30-6-2017
Child of Alara sloopt geen landjes toch? "Destroy all nonland permanents" + "It's still a land". Dus dan krijg je de Genju niet terug naar je hand.
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-6-2017
Dat klopt.

(Soms kan ik ook kort van stof zijn. )
Premium lid Stijn (129) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-6-2017
Haha, ik zie nu dat WoG inderdaad een zeer slecht gekozen voorbeeld van me is; ik wist dat eigenlijk gewoon. Ik vroeg het me af naar aanleiding van Child of Alara, die zowel de Genju als de Forest zou slopen als die een creature is. Uit je eerste alinea maak ik o pdat het in dat geval ook mag?
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-6-2017
Wanneer dingen tegelijkertijd de battlefield enteren of verlaten dan "zien" ze dat van elkaar gebeuren en triggeren enter/leaves the battlefield triggers. Dus in dit geval is het: ja, dat mag.

(Strikt genomen gaat het landje een fractie eerder kapot dan de Aura. Wrath of God maakt alle beestjes kapot, incl de geanimeerde Forest, de Aura blijft nog kortstondig liggen totdat de WoG klaar is met resolven. De triggerconditie wordt bereikt tijdens het resolven van de WoG en de trigger gaat de stack op zodra de WoG zijn werk gedaan heeft. Dan worden State Based Actions uitgevoerd en "ziet" het spel een Aura dat niet attached is aan een permanent en dan wordt deze naar de grafbak gestuurd. Dan resolvet de trigger en mag je hem naar je hand terughalen.)

N.B.: als dit niet zou werken, dan zou je Genju of the Realm ook niet terug kunnen halen na: lethal combat damage, Stone Rain, Terror en alle andere effecten die een land of beest kapot maken. Dus eigenlijk snap ik je twijfel bij een WoG niet echt, maar dit is het verhaal dus.
Premium lid Stijn (129) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 29-6-2017
Vraagje. Stel: je legt deze onder een Forest, maakt daar een 8/12 creature van, en iemand speelt een Wrath of God. Kun je in dat geval de Genju terug naar je hand halen, of gaat dat niet omdat het landje en de Genju tegelijkertijd doodgaan?
NederMagic Rules Advisor DeathScythe (Arnhem) (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-3-2012
hij houdt all zijn oude eigenschappen, dus hij is indestructable en je kan hem zelfs nog tappen voor een kleurloos
Premium lid Jarno (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-3-2012
als je die op Darksteel Citadel doet blijft die land\creatture dan ook indestructable of raakt hij die eigenschap kwijt?
Official Rules Advisor Ivo Beckers Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-6-2011
heb me inderdaad vergist, lord of the zombies heeft gelijk.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-6-2011
Clonen gaat inderdaad wel lukken, maar veel bijzonders levert dat niet op. Copy effecten kopiëren alleen de originele kaart, niet de effecten die je op die kaart hebt losgelaten. (Het enige wat wel meegecopy'd wordt zijn andere copy effecten. Een Clone op een Clone die een Forest cloned wordt een Forest.)

Genju of the Realm stelt je wel in staat je Forest te Clonen, maar de Clone wordt dan een gewone Forest, geen legendary 8/12.

Meer commentaar >
Genju of the Realm | Betrayers
Oracle tekst
Legendary Enchantment - Aura 
Enchant land
2: Enchanted land becomes a legendary 8/12 Spirit creature with trample until end of turn. It's still a land.
When enchanted land is put into a graveyard, you may return Genju of the Realm from your graveyard to your hand.
Rating na 3 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesnít matter how long the permanent has been a creature.

10/1/2009
Activating the ability that turns it into a creature while itís already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to a specific number. However, any effect that raises or lowers power and/or toughness (such as the effect created by Giant Growth, Glorious Anthem, or a +1/+1 counter) will continue to apply.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Genju of the Realm samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Genju of the Realm
Zoek decks met Genju of the Realm
Genju of the Realm toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Betrayers / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Spoilers
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Throne of Eldraine.
spacer
devider
Er zijn nu 8 leden ingelogd op NederMagic.
15709 paginas bekeken sinds 16-11-2019 17:18:41
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.