spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
25-8-2019 22:18:10 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Kalastria Highborn informatie
Serie: Gateway (GAT)
Rarity: Rare Gateway Rare
Geef commentaar op Kalastria Highborn
Kalastria Highborn komt voor in
Serie Normaal Foil
Worldwake
 -
4,50
 -
9,95
Gateway
 -
6,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Momenteel heeft niemand deze versie te ruil.
* Dit is het aanbod van Kalastria Highborn uit Gateway. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Official Rules Advisor Peanut (Zoetermeer) (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-3-2012
Plus, er zijn wat meer Vampires dan Clerics.
Control sorcerer (16) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-3-2012
alleen doen je vampires nog combat dammage.
hdg Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-3-2012
Beetej vergelijkbaar met Cabal Archon, hoewil ik de Archon wel beter vind. Daar heb je direct een eigen sac.outlet. Hierbij moet je maar hopen dat je creature doodgaat
frostfrenzy (leenhouwers) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-2-2012
zou deze leuk hier in werken ipv Vampire’s Bite?

hier
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 10-9-2011
Of, als service van de zaak: ja, dat mag! Kalastria ziet zichzelf doodgaan, daarom staat er ook inderdaad expliciet op de kaart "Whenever Kalastria Highborn (or another creature) dies, you may do nasty stuff to your opponent"
Premium lid NederMagic Rules Advisor Shai (Utrecht) (191) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 9-9-2011
Ik zou zeggen lees de kaart, die beantwoord specifiek jouw vraag
verwijderd op verzoek (53) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 9-9-2011
Als Kalastria Highborn dood gaat, kun je dan nog zijn ability gebruiken voor hemzelf?
looll Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-6-2011
het is ook leuk met =bloodghast 's fetch land als je genoeg mana dan nog =bloodthrone vampire als je veel kan fetche
072 Merlijn (54) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-4-2011
Top, ik dacht het al maar toch even vragen. bedankt voor het snelle antwoord
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-4-2011
Zeker wel. Beide abilities triggeren en gaan dan de stack op. Dan mag je voor de ene abiltie, en voor de andere en dan drain je 4 life.
072 Merlijn (54) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-4-2011
Als ik deze twee keer heb liggen en één creature gaat naar de graveyard, triggert de ability van Highborn dan twee keer, en mag ik dan BB betalen om 4 life te drainen?
Premium lid Hein (Sassenheim) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-3-2011
het is gewoon de vergrote versie van worldwake
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-3-2011
Deze full art is best nice!
Renz Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-3-2011
Deze kaart is echt geniaal met Bloodghast de hele tijd gewoon aanvallen , misschien nog een creature doodbeuken en weer 2 leven laten verliezen en jij zelf 2 leven gainen
Daniel (Makkum) (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-3-2011
Dit is geen activated ability, maar een triggered ability. Dus de Revoker doet geen bal.
Meer commentaar >
Kalastria Highborn | Gateway
Oracle tekst
Creature - Vampire Shaman 2 / 2
Whenever Kalastria Highborn or another Vampire you control dies, you may pay B. If you do, target player loses 2 life and you gain 2 life.
Rating na 4 stemmen
NederMagic FAQ
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja! hier
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
3/1/2010
If multiple Vampires you control (possibly including Kalastria Highborn itself) are put into their owners’ graveyards at the same time, Kalastria Highborn’s ability triggers that many times.

3/1/2010
You target a player when the ability triggers. You choose whether to pay B as the ability resolves. You may pay B only once per resolution.

3/1/2010
If the targeted player is an illegal target by the time the ability resolves (for example, if that player has left a multiplayer game), the entire ability doesn’t resolve. You can’t pay B and you don’t gain life.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Kalastria Highborn samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Kalastria Highborn
Zoek decks met Kalastria Highborn
Kalastria Highborn toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Gateway / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2020.
spacer
devider
Er zijn nu 16 leden ingelogd op NederMagic.
11419 paginas bekeken sinds 25-8-2019 17:10:50
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.