Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Ensouled Scimitar

Serie: Fifth Dawn (5DN)

Rarity: Uncommon Fifth Dawn Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Fifth Dawn
 6
0,15
 2
1,50
Ensouled Scimitar | Fifth Dawn

 Op voorraad 

€ 0,15 (6x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,50 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
leon (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-3-2016 18:02:00

Ik had eerst een Tormented Angel in mijn Doran, the Siege Tower deck, maar deze is echt zo veel beter. Beste opening ooit in dat deck was:

turn 1 Forest en een Sol Ring
turn 2 Swamp , Slagwurm Armor en deze
turn 3 Plains, Doran, the Siege Tower en deze equippen
turn 4 Slagwurm Armor equippen en een Tower Defense en aanvallen voor 21

Jammer dat ik geen Solidarity of Bar the Door had. Of dat Doran van zichzelf trample had. Oh well :-)

12-3-2013 02:11:00

Nee. Hij geeft de bonus aan een "equipped creature", en op de kaart zelf staat dit nog: "Equipment that's a creature can't equip a creature". Hij kan zichzelf niet equippen (hij kan niks equippen), en dus krijgt hij de bonus ook niet.

Beetje lezen Bartel.. Maar leuk geprobeerd!

12-3-2013 02:06:00

Als je deze artifact beest maakt, is ie dan 2/10?

10-1-2013 19:06:00

Eigenlijk kan je deze voor 1 mana meer ook al instant unequippen.

6-2-2012 12:17:00

Leuke referentie naar de 'oude' Dancing Scimitar
Sowiezo lekker veelzijdige kaart.

Oracle

Artifact - Equipment 

3: Ensouled Scimitar becomes a 1/5 Spirit artifact creature with flying until end of turn. (Equipment that's a creature can't equip a creature.)
Equipped creature gets +1/+5.
Equip 2 (2: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/1/2008
A noncreature permanent that turns into a creature can attack, and its T abilities can be activated, only if its controller has continuously controlled that permanent since the beginning of their most recent turn. It doesn’t matter how long the permanent has been a creature.

Decktips