spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
23-2-2019 10:25:33 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Lawmage’s Binding informatie
Serie: Ravnica Allegiance (RNA)
Rarity: Common Ravnica Allegiance Common
Geef commentaar op Lawmage’s Binding
Lawmage’s Binding komt voor in
Serie Normaal Foil
Ravnica Allegiance
 8
0,15
 -
0,30
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Marcel (55) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 5 0
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (234) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Lawmage’s Binding uit Ravnica Allegiance. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Er is nog geen commentaar op deze kaart.
Lawmage’s Binding | Ravnica Allegiance
Oracle tekst
Enchantment - Aura 
Flash
Enchant creature
Enchanted creature can't attack or block, and its activated abilities can't be activated.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Officiele rulings
1/25/2019
Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keyword abilities are activated abilities and will have colons in their reminder text. Triggered abilities (starting with “when,” “whenever,” or “at”) are unaffected by Lawmage’s Binding.

1/25/2019
Once a creature has attacked or blocked, casting Lawmage’s Binding won’t remove that creature from combat. Similarly, once a creature’s ability has been activated, casting Lawmage’s Binding won’t counter that ability.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Lawmage’s Binding samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Lawmage’s Binding
Zoek decks met Lawmage’s Binding
Lawmage’s Binding toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Ravnica Allegiance / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 10 leden ingelogd op NederMagic.
446 paginas bekeken sinds 23-2-2019 10:16:35
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.