Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Combine Guildmage

Serie: Ravnica Allegiance (RNA)

Rarity: Uncommon Ravnica Allegiance Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Ravnica Allegiance
 -
0,15
 -
0,50
Combine Guildmage | Ravnica Allegiance

Prijs:

€ 0,15

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,50

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-2-2019 15:21:00

Zie de officiële rulings:
"1/25/2019
If a creature would normally enter the battlefield with no +1/+1 counters on it, Combine Guildmage's first ability causes it to enter the battlefield with a +1/+1 counter on it."
Edit: Ninja'd door Tim Reus

2-2-2019 15:20:00

Als je de eerste ability van deze dude activeert, komen alle creatures die je daarna cast die beurt met een +1/+1-counter op het veld. Die "additional" staat er alleen om duidelijk te maken dat creatures zoals Nimbus Swimmer, die al met +1/+1-counters van zichzelf op het veld komen, ook een extra +1/+1-counter krijgen van deze ability.

2-2-2019 14:54:00

komen de creatures met een +1/+1 als ze op het veld komen? of moet er al 1 op zitten?

Oracle

Creature - Merfolk Wizard 2 / 2

1G, T: This turn, each creature you control enters the battlefield with an additional +1/+1 counter on it.
1U, T: Move a +1/+1 counter from target creature you control onto another target creature you control.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/25/2019
If a creature would normally enter the battlefield with no +1/+1 counters on it, Combine Guildmage’s first ability causes it to enter the battlefield with a +1/+1 counter on it.

1/25/2019
If the first target creature for Combine Guildmage’s second ability has no +1/+1 counters on it as the ability resolves, nothing happens. The second target creature doesn’t get a +1/+1 counter.

1/25/2019
If either target creature is an illegal target by the time Combine Guildmage’s second ability tries to resolve, nothing happens. No creature loses or gets a +1/+1 counter.

Decktips