spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
23-11-2017 19:35:49 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Misdirection informatie
Serie: Mercadian Masques (MMQ)
Rarity: Rare Mercadian Masques Rare
Geef commentaar op Misdirection
Misdirection komt voor in
Serie Normaal Foil
Mercadian Masques
 2
4,95
 -
79,95
Conspiracy
 2
3,95
 1
24,95
Merfolk vs Goblins
 8
2,95    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Otto_Carius (94) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Maxa (8) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Alexaurus (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Elessar Elendil (40) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Jos van Schijndel (70) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Koen Dekker (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid wouter (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4 0
* Dit is het aanbod van Misdirection uit Mercadian Masques. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2-6-2014
Geen van beiden. Je mag zo namelijk geen Misdirection gebruiken.

Om een target te veranderen moet je een ander legaal target aanwijzen. De Duress target opponents en is van je tegenstander, dus mag je alleen een van zijn opponents als target aanwijzen.

In multiplayer zou je hem nog naar een 3d speler kunnen sturen, maar in 1vs1 helpt Misdirection je niet.


Tegen dingen die 'target player' targeten werkt Misdirection overigens wel. Als je tegenstander jou wil Blackmailen kan je die met Misdirection terugsturen. In dat geval moet hij 3 kaarten uit zijn eigen hand revealen en daar een van kiezen om te discarden. (Hij mag nog steeds zelf kiezen omdat hij de Blackmail controlled).
Premium lid Karim (13) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2-6-2014
Wat doet Misdirection op het moment dat mijn tegenstander mij target als opponent, bv duress, kan ik dan via Misdirection in zijn hand kijken en een kaart kiezen of kijkt hij dan in zijn eigen hand en kan hij een kaart kiezen?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 12-1-2013
Nee, een spell mag niet zichzelf targeten.

Maar je kunt wel de counterspell Misdirection laten targeten, dan is het resultaat hetzelfde.
Premium lid Juldax (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 12-1-2013
Kan ik eigenlijk met een misdirection een counterspell zichzelf laten targetten? Het antwoord is al gegeven zag ik...

Dus als ik een misdirection wil gebruiken om een counterspell te counteren, moet ik de counterspell dus de misdirection laten targeten?!
KMS Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-9-2012
Xander je hebt helemaal gelijk, heb de íssue'anders geinterpeteerd
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-9-2012
Dat is niet zichzelf targeten.

Het is de triggered ability die target. En die target niet de triggered ability zelf.

Dat is waar het om gaat, een spell op de stack kan nooit diezelfde spell op de stack targeten en een ability op de stack kan nooit diezelfde ability targeten. Verder is de sky de limit...
KMS Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 5-9-2012
@Xander

theoretisch kan dat wel, maar dan zou er een legendary instant moeten gedrukt worden.

bv een dredge built gemaakt door Bruizar op een brew site, draaide om dit principe.

Sharuum the Hegemon
stel je voor dat je twee keer sharuum in je graveyard hebt liggen, je dread returned er 1, die target de sharuum san zijn ze allebij in het spel, het effect van de tweede sharuum gaat op de stack en dat effect kan zichzelf targetten aangezien sharuum al weer in de graveyard ligt.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Wat Merrin zegt, een spell mag nooit zichzelf targeten.

En wat PenPen zegt: Op het moment dat Misdirection aan het resolven is, ligt die dus nog op de stack. De stack ziet er dan dus zo uit:


---TOP
Misdirection
Force of Will
creature spell
---BOTTOM


Nadat Misdirection klaar is met resolven en het target van Force of Will is veranderd naar Misdirection, ziet de stack er dus zo uit:


---TOP
Force of Will
creature spell
---BOTTOM


Force of Will heeft dan helemaal geen legal target meer (want Misdirection is niet meer op de stack aanwezig) en wordt gecountered on resolution.
PenPen (Delft) (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Sterker nog, de FoW fizzled dan aangezien de misdirection eerder resolved en de FoW dus geen target meer heeft.
NederMagic Rules Advisor Merrin (Haarlem) (47) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Een counter kan nooit zichzelf targetten. En als de MisD het target is van de FoW, dan betekent dat toch de spell die je wil beschermen niet het target is
Premium lid johanvl (61) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Wordt misdirection dan niet gecountered? Ik dacht dat dat ik de fow moest redirecten op zichzelf
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Ja, dan moet je het target van Force of Will wijzigen naar Misdirection zelf.
Premium lid johanvl (61) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 4-9-2012
Stel, mijn tegenstander gebruikt een fow om mijn creature te counteren. Kan ik dan misdirection gebruiken op zijn fow?
PenPen (Delft) (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 9-4-2012
Die kaarten komen zoals er al op staat uit world championship decks van toen.
Deze decks zijn uitgegeven zodat ook mensen met niet veel geld deze decks kunnen spelen in vriendenkringen. De goudenrand is om duidelijk te maken dat hij niet toernooi legaal is (zoals ook de achterkant anders is). Als ze dat wel zouden zijn zouden ze inderdaad net zo veel of zelfs meer waard zijn dan de originele kaarten maar nu is het gewoon leuk om de decks (compleet is het meer waard) te hebben voor aan de keukentafel.
De witte kaarten lijken mij reserve kaarten als je er een paar kwijt bent of kapot zijn gegaan aangezien ze lastig te vinden zijn als losse kaart.
Toesoe Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 9-4-2012
Bedankt voor jullie antwoord. Helaas dat ze niks waard zijn, heb er wel een paar. Waarom mag er dan niet mee in toernooien gespeeld worden?
Heb ook nog van die kaarten waar helemaal niks op staat, dan kan je zelf tekst en tekening invullen. Hebben die ook een naam?
Meer commentaar >
Misdirection | Mercadian Masques
Oracle tekst
Instant 
You may exile a blue card from your hand rather than pay Misdirection's mana cost.
Change the target of target spell with a single target.
Rating na 1 stemmen
NederMagic FAQ
Vraag: Kun je met Misdirection een Aura die gespeeld wordt van target verwisselen?
Antwoord: Jazeker, want een Aura spell op de stack target de permanent waarop hij gespeeld gaat worden. Dat is (helaas) de enige uitzondering waarbij het woord target niet op de kaart staat (maar in de spelregels}. Het is dus een spell met een single target.
Tournooi info
Legal in: Block, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
10/4/2004
Once the spell resolves, the new target is considered to be targeted by the deflected spell. This will trigger any effects which trigger on being targeted.

10/4/2004
This only targets the spell being changed, not the original or new target of the spell it is affecting.

10/4/2004
The target of a spell that targets another spell on the stack can be changed to any other spell on the stack, even if the new target will resolve before the spell does.

10/4/2004
You canít make a spell which is on the stack target itself.

10/4/2004
You can choose to make a spell on the stack target this spell (if such a target choice would be legal had the spell been cast while this spell was on the stack). The new target for the deflected spell is not chosen until this spell resolves. This spell is still on the stack when new targets are selected for the spell.

10/4/2004
If there is no other legal target for the spell, this does not change the target.

10/4/2004
This does not check if the current target is legal. It just checks if the spell has a single target.

10/4/2004
You choose the spell to target on announcement, but you pick the new target for that spell on resolution.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Misdirection samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Misdirection
Zoek decks met Misdirection
Misdirection toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Mercadian Masques / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ixalan
Commander 2017
Hour of Devastation
Amonkhet
Aether Revolt
Kaladesh
Eldritch Moon
Shadows over Innistrad

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ixalan.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 22 leden ingelogd op NederMagic.
6203 paginas bekeken sinds 23-11-2017 17:45:21

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.