Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Nullhide Ferox

Serie: Guilds of Ravnica (GRN)

Rarity: Mythic Guilds of Ravnica Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Guilds of Ravnica
 -
1,95
 -
3,95
Nullhide Ferox | Guilds of Ravnica

Prijs:

€ 1,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-11-2018 15:20:00

Sterker nog: als je betaalt mag je tot het einde van je beurt zoveel spells casten als je wil voor het normale tarief.

Let er wel op dat je tegenstanders die cost ook mogen betalen zodat hij Hexproof verliest.

Voor dit soort kaarten moet je niet te moeilijk denken.
Het komt er gewoon op neer dat wanneer iemand betaalt het een 6/6 zonder abilities is.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-11-2018 15:17:00

Technisch gezien is het alleen geen extra betalen.

Je moet eerst de ability activeren en betalen en vervolgens die ability laten resolven. En daarna kun je een noncreature spell casten (en speelt je tegenstander spot removal op Nullhide Ferox ).

Dorus (63) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-11-2018 14:24:00

Yup, dat werkt.

'You can't cast noncreature spells' is ook een ability en die schakel je dus uit met de activated ability.

5-11-2018 14:05:00

Als ik twee extra betaal, kan ik dan wel een noncreature spell spelen?

Oracle

Creature - Beast 6 / 6

Hexproof
You can't cast noncreature spells.
2: Nullhide Ferox loses all abilities until end of turn. Any player may activate this ability.
If a spell or ability an opponent controls causes you to discard Nullhide Ferox, put it onto the battlefield instead of putting it into your graveyard.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/5/2018
Nullhide Ferox’s activated ability can be activated only while it’s on the battlefield. Players can’t, for example, activate it to try to stop its replacement effect from putting it onto the battlefield.

10/5/2018
Once Nullhide Ferox’s activated ability has resolved, it can gain new abilities. It won’t lose those abilities.

10/5/2018
Once Nullhide Ferox has lost its activated ability that makes it lose its abilities, that ability can’t be activated again until the turn’s over.

Decktips