Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Temple of the False God

Serie: Commander 2018 (C18)

Rarity: Uncommon Commander 2018 Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2011
 3
0,25    
Commander 2013
 8
0,20    
Commander 2014
 8
0,25    
Commander 2015
 3
0,25    
Commander 2016
 -
0,25    
Commander 2017
 8
0,25    
Commander 2018
 -
0,25    
Commander 2019
 8
0,25    
Commander 2020
 8
0,25    
Commander 2021
 8
0,25    
Commander Anthology I
 -
0,25    
Commander Anthology II (A)
 4
0,25    
Commander Anthology II (B)
 -
0,30    
Crimson Vow Commander
 -
0,01    
Elspeth vs Kiora
 1
0,25    
Midnight Hunt Commander
 -
0,01    
Scourge
 2
1,00
 -
9,95
Temple of the False God | Commander 2018

Prijs:

€ 0,25

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
20-10-2015 15:33:00

Let op dat ik het over de early game heb, dus iets doen met 2 of 3 mana in beurt 2 of 3. Hoe zou je je daar niet in kunnen vinden?

Wellicht mulligan je ook verkeerd. Ik pak mijn initiële hand van 7 kaarten en nagenoeg alles wat niets met mana te maken heeft wordt ingewisseld. Ik heb werkelijk in de 100+ potjes die ik met dit land (of mijn Maelstrom Wandererdeck) heb gespeeld nooit early game problemen gehad.

Maar goed, het kan zijn dat deze kaart niet past bij jouw speelstijl, deck builds, etc.

20-10-2015 14:28:00

"(...) als dat een probleem is dan moet je of meer land spelen of beter curven zodat je ook met 2 of 3 mana iets kunt doen." --> in het laatste stuk van die zin kan ik me niet in vinden, maar de rest is zeker waar. Houd mijn manacurve over het algemeen vrij laag, maar het curvet niet prettig richting CMC4 wanneer je deze op hand hebt, daar kun je het maar moeilijk mee oneens zijn.

Opmerking van Alex is ook een goeie, trouwens. In een niet-land slot kun je hem iig niet verwijten dat het geen basic land is .

20-10-2015 13:54:00

Of je speelt hem niet in een land slot van je deck. ZIe hem als een acceleratie en niet als een land.

20-10-2015 12:58:00

Gewoon niet in beurt 3 of 4 droppen.

Nee seriously, als dat een probleem is dan moet je of meer land spelen of beter curven zodat je ook met 2 of 3 mana iets kunt doen. Goedkopere landzoekers spelen (Nature’s Lore ipv Cultivate), goedkopere manastenen (Boros Signet ipv Boros Keyrune). Decks moet je holistisch benaderen. Als je de eerste vier beurten problemen hebt met dit land dan heb ik een donkerbruin vermoeden dat het niet aan dit land ligt.

EDH gaat om awesome en epische plays maken met dikke spells maar het is nog steeds Magic en de early game mag niemand verwaarlozen.

20-10-2015 12:48:00

Hoe los jij het op dan, Wacky, als dit je derde / vierde landdrop is? Ik vind dat erg irritant zoals ik zei, en daarom zeker geen "must", maar jij denkt daar blijkbaar anders over... ben benieuwd naar de inhoudelijke redenen aangezien ik ook echt wel de potentiële meerwaarde zie.

20-10-2015 12:23:00

Deze kaart is echt awesome! Makkelijk speelbaar in decks met drie of minder kleuren. Zeker een must in dergelijke decks!

19-10-2015 22:42:00

Yep, dat ook nog eens. Hij zit wel in mijn Zombie EDH, maar daar zit ook een Urborg, Tomb of Yawgmoth in dus dan is het al beetje minder vervelend om 'm eerder dan beurt 5 te droppen.

19-10-2015 22:02:00

Ik vind het ook zeker geen must. Zelf speel ik hem bijna nooit, aangezien ik het bloedje irritant vind als dit mijn derde of vierde landdrop is.

19-10-2015 21:21:00

Het is een beetje erg laat, ruim 3,5 jaar verder, maar ik kreeg deze kaart als random en ik wilde toch even zeggen dat ik het niet per se een must voor ieder EDH vind. Zelf zou ik deze bijvoorbeeld nooit in een 5 kleuren EDH spelen waarvan de nonland cards alleen maar multi coloured en/of hybrid zijn.

18-1-2012 17:41:00

vind dit zoiezo een must voor elk EDH deck.. de kans dat je deze in het begin trekt is erg klein, en je hebt hem minimaal nodig als je 4 andere landjes hebt liggen. dan heb je eigenlijk een betere Ancient Tomb.

17-6-2011 16:32:00

Ik kom op mijn opmerking van een jaar geleden terug Ik heb een mono groen deck waar deze kaar toch wel erg leuk kan zijn!

16-8-2010 16:26:00

Je moet het zo zien. Deze kaart zorgt ervoor dat alles wat cmc 7 of meer kost "een landje eerder" ligt of gespeeld kan worden. Als je landjes 33% van je deck uitmaken, kan dat dus 3 beurten schelen bij een ideale verdeling.m Combineer je deze ook nog eens met kaarten als Harrow, Gift of Estates, etc., dan kan het zelfs cmc 7 mana betekenen in beurt 6.

Op zich dus niet echt een heel slechte kaart, maar competitief is deze ook weer niet.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-8-2010 15:09:00

Het wordt natuurlijk niet een slechte kaart omdat JIJ met drie kleuren speelt

12-8-2010 14:48:00

Niet mee eens, ik wil met EDH early game geen landjes die niets doen, en vaak wil ik ook geen kleurloze mana omdat ik meestal wel 3 kleuren speel.

12-8-2010 12:25:00

Goede EDH kaart

Oracle

Land 

T: Add CC. Activate this ability only if you control five or more lands.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips