spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
22-5-2018 10:05:17 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Twilight Prophet informatie
Serie: Rivals of Ixalan (RIX)
Rarity: Mythic Rivals of Ixalan Mythic
Geef commentaar op Twilight Prophet
Twilight Prophet komt voor in
Serie Normaal Foil
Rivals of Ixalan
 -
7,95
 -
17,95
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid T (99) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Ivo Bos (Rotterdam) (87) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Online 1 0
Premium lid Pill0w (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TomSuanet (22) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Bas Maessen (225) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Stronghold (63) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Steven.Caitlyn (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Ruud von Mistelroum (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Snippedd Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Kevin (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Twilight Prophet uit Rivals of Ixalan. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Jense (Utrecht) (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-2-2018
Ah, ja. Vrij essentieel detail vergeten, ik had de beurt ervoor een Azor, the Lawbringer gecast.
Premium lid NederMagic Rules Advisor FunBun (Arnhem) (57) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-2-2018
Hij had toch gewoon na de trigger van Twilight Prophet zijn sacrament kunnen casten om decken te voorkomen of zie ik iets over het hoofd in je verhaal?
Premium lid Jense (Utrecht) (3) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-2-2018
Net heel goor in een control-mirror gewonnen, dankzij deze. We speelden allebei een single Sanguine Sacrament en allebei onze decks raakte behoorlijk leeg. Hij kwam tot het punt waarbij de Sanguine Sacrament de enige kaart in zijn deck was. Die hij dus elke opnieuw beurt voor 20+ leven kon casten. Het geluk (zijn ongeluk) wilde dat hij de beurt ervoor net een Twilight Prophet had gecast, waardoor hij zichzelf deckte.
Premium lid Koendert (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-1-2018
Ja heerlijk kaartje, maar ook buiten commander een heerlijk kaartje
dooksma (5) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-1-2018
Vrij bizar toch in Commander...
Twilight Prophet | Rivals of Ixalan
Oracle tekst
Creature - Vampire Cleric 2 / 4
Flying
Ascend (If you control ten or more permanents, you get the city's blessing for the rest of the game.)
At the beginning of your upkeep, if you have the city's blessing, reveal the top card of your library and put it into your hand. Each opponent loses X life and you gain X life, where X is that card's converted mana cost.
Rating na 0 stemmen
Er is nog niet op deze kaart gestemd.
Tournooi info
Legal in: Standard, Modern, Block, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
1/19/2018
If the mana cost of the revealed card includes X, X is considered to be 0.

1/19/2018
If the revealed card doesnít have a mana cost (because itís a land card, for example), its converted mana cost is 0.

1/19/2018
The converted mana cost of a split card, such as cards with aftermath from the Amonkhet block, is based on the combined mana cost of its two halves.

1/19/2018
In a Two-Headed Giant game, Twilight Prophetís last ability causes the opposing team to lose twice X life and you gain X life.

1/19/2018
Once you have the cityís blessing, you have it for the rest of the game, even if you lose control of some or all of your permanents. The cityís blessing isnít a permanent itself and canít be removed by any effect.

1/19/2018
A permanent is any object on the battlefield, including tokens and lands. Spells and emblems arenít permanents.

1/19/2018
If you cast a spell with ascend, you donít get the cityís blessing until it resolves. Players may respond to that spell by trying to change whether you get the cityís blessing.

1/19/2018
If you control ten permanents but donít control a permanent or resolving spell with ascend, you donít get the cityís blessing. For example, if you control ten permanents, lose control of one, then cast Golden Demise, you wonít have the cityís blessing and the spell will affect creatures you control.

1/19/2018
If your tenth permanent enters the battlefield and then a permanent leaves the battlefield immediately afterwards (most likely due to the ďLegend RuleĒ or due to being a creature with 0 toughness), you get the cityís blessing before it leaves the battlefield.

1/19/2018
Ascend on a permanent isnít a triggered ability and doesnít use the stack. Players can respond to a spell that will give you your tenth permanent, but they canít respond to getting the cityís blessing once you control that tenth permanent. This means that if your tenth permanent is a land you play, players canít respond before you get the cityís blessing.

1/19/2018
Some cards have triggered abilities with an intervening ďifĒ clause that checks whether you have the cityís blessing. These are worded ď[Trigger condition], if you have the cityís blessing, [effect].Ē You must already have the cityís blessing in order for these abilities to trigger; otherwise they do nothing. In other words, thereís no way to have the ability trigger if you donít have the cityís blessing, even if you intend to get it in response to the triggered ability.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Twilight Prophet samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Twilight Prophet
Zoek decks met Twilight Prophet
Twilight Prophet toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Rivals of Ixalan / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Dominaria (DOM)
Rivals of Ixalan
Ixalan
Hour of Devastation
Amonkhet

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Dominaria.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 16 leden ingelogd op NederMagic.
7926 paginas bekeken sinds 22-5-2018 6:05:12
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.