spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
14-12-2018 22:42:58 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Ajaniís Pridemate informatie
Serie: Iconic Masters (IMA)
Rarity: Uncommon Iconic Masters Uncommon
Geef commentaar op Ajaniís Pridemate
Ajaniís Pridemate komt voor in
Serie Normaal Foil
M11
 -
0,50
 -
3,95
Ajani vs Bolas
 -
0,50    
Commander 2013
 -
0,50    
M15
 -
0,40
 -
3,95
Iconic Masters
 -
0,50
 -
1,50
M19
 -
0,40
 -
1,50
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid KingYip (53) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 0 1
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (234) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Erwin Visscher (36) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Nessix (2) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Ajaniís Pridemate uit Iconic Masters. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-9-2018
Nope, zo werkt het helaas niet. Je krijgt in één keer een aantal levens in zo'n geval. Alleen is vantevoren nog niet bepaald wat die hoeveelheid gaat zijn. Maar in zo'n gevallen is het dus creatures tellen (in jouw voorbeeld 5) en dan krijg je dus ineens 5 levens.

Zie ook bij de extra rulings van deze kaart: "If you gain an amount of life "for each" of something, that life is gained as one event and the ability of Ajani's Pridemate triggers only once."
ANARCHY Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-9-2018
Dus als je iets hebt met 'gain 1 life for each you control', en je hebt er 5, inclusief Ajaniís Pridemate zelf, krijg je dus 5x 1 leven, en niet 1x 5 leven, dus krijg je 5 +1/+1 counters. Right ?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-7-2018
Ja.

Soul Warden triggert omdat Ajani's Pridemate in het spel komt te liggen. En die is daarmee ruim om tijd om te zien dat je een leven krijgt tegen de tijd dat de trigger van Soul Warden resolvet.
Premium lid the dude (alias Neft) (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-7-2018
Stel ik heb een Soul Warden in het spel en ik speel een Ajaniís Pridemate vanuit mijn hand. Dan krijg ik een leven, omdat er een creature in het spel komt. Maar triggered de ability van Ajaniís Pridemate dan ook?
Premium lid Marco (6) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-2-2018
1 trigger, anders had er iets gestaan als:

Gain 2 life if you control a creature. repeat this process once for each creature beyond the first.

Dat maakt de tekst best wel verwarrend en nu ik er nog een tweede keer over nadenk weet ik niet eens zeker of dit wel zou werken?

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 28-2-2018
Ik moest de vraag en het bijbehorende antwoord een paar keer lezen, maar er wordt bedoeld dat Ajani's Pridemate in dit voorbeeld één keer triggert?
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Synod Overseer (Bodegraven) (276) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-2-2018
"Zou ik in het tweede geval de 2 life for each creature eigenlijk moet lezen als gain 2X life where X is the number of creatures you control?"

Dit is de juiste manier om het te lezen.
Premium lid the dude (alias Neft) (69) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-2-2018
Stel ik heb een Ajaniís Pridemate en een Squire in het spel liggen en ik sacrifice mijn Blighted Steppe. Welke het volgende zegt: , , Sacrifice Blighted Steppe: You gain 2 life for each creature you control.

Krijg ik dan 2x 2 levens 1x 2 levens voor het ene creature en 1x 2 levens voor het andere creature of krijg ik dan 4 levens omdat ik 2 creatures heb? Zou ik in het tweede geval de 2 life for each creature eigenlijk moet lezen als gain 2X life where X is the number of creatures you control?
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-10-2017
Ongeveer wel Ja. Er is nog wel tijd om te reageren voordat de triggers resolven, maar als niemand er iets aan doet krijgt Pridemate dan inderdaad een counter nadat hij entered.
Thomas (48) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-10-2017
Als Ajani's Pridemate in het veld komt en er ligt al een Soul Warden waar ik leven van krijg. Krijgt ajani dan direct zijn counter bij het enteren van het veld??
Premium lid Official Rules Advisor Peanut (Zoetermeer) (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-2-2015
Nee, je krijgt 1 counter zodra je life gaint. Of je nou 1 of 1000 life gaint, maakt niet uit voor Pridemate. Wat wel werkt is unflip, gain life en unflip iet anders en gain weer leven. Dan eindig je met 2 counters op je pridemate.
Animelover25 Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-2-2015
Geld het ook als ik met Mastery of the Unseen 3creaturs + Ajaniís Pridemate op het veldt en ik flip een manifest/Morph beest je om, Triggert het effecr van Mastery of the Unseen dan ook 4 keer? om zo 4 +1/+1 counters op Ajaniís Pridemate te krijgen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-1-2015
Het eerste.

Brutal Hordechief triggert voor elk creature waar je mee aanvalt. En elke keer dat zo'n trigger resolvet, gaat de trigger van Ajani's Pridemate af.
Premium lid joris (104) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-1-2015
triggert de pridemate ook meerdere keren met een Brutal Hordechief als je met 2 of meer creatures aanvalt ? Of maar 1x
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 23-5-2013
Ja. Extort triggered wanneer je de spell cast, waarna de extort trigger bovenop die spell de stack op gaat. (En dus eerder resolved).
Meer commentaar >
Ajaniís Pridemate | Iconic Masters
Oracle tekst
Creature - Cat Soldier 2 / 2
Whenever you gain life, you may put a +1/+1 counter on Ajani's Pridemate.
Rating na 3 stemmen
Tournooi info
Legal in: Standard, Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
7/13/2018
The ability of Ajaniís Pridemate triggers just once for each life-gaining event, whether itís 1 life from Ajaniís Welcome or 3 life from Revitalize.

7/13/2018
If Ajaniís Pridemate is dealt lethal damage at the same time that you gain life, it wonít receive a counter from its ability in time to save it.

7/13/2018
Each creature with lifelink dealing combat damage causes a separate life-gaining event. For example, if two creatures you control with lifelink deal combat damage at the same time, Ajaniís Pridemateís ability will trigger twice. However, if a single creature you control with lifelink deals combat damage to multiple creatures, players, and/or planeswalkers at the same time (perhaps because it has trample or was blocked by more than one creature), the ability will trigger only once.

7/13/2018
If you gain an amount of life ďfor eachĒ of something, that life is gained as one event and the ability of Ajaniís Pridemate triggers only once.

7/13/2018
In a Two-Headed Giant game, life gained by your teammate wonít cause the ability to trigger, even though it caused your teamís life total to increase.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Ajaniís Pridemate samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Ajaniís Pridemate
Zoek decks met Ajaniís Pridemate
Ajaniís Pridemate toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Iconic Masters / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 9 leden ingelogd op NederMagic.
15309 paginas bekeken sinds 14-12-2018 16:09:50
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.